HM Online

Efter en natt på toa med huvudet i en hink och en förskräklig magkatarr ligger jag i soffan och kikar in på HM.
Länge sedan jag kollade in där. Kanske inte riktigt min favo affär men några grejer kan ju få flytta in i min garderob.
 
 
 
 
11
▲SandraKarlsson

Allt är bra med mig :) hur är det med dig? :)

anna

Nä men fy då:( stackare. krya på dig kram

Paula´s Blogg

Hoppas att du mår bättre nu!
Ha en fin Valborg!

Kram

Sara - Hold on be strong

Krya!! Fint!!

Linnea

Svar: Okej :)
Hoppas att du får ett trevligt valborgsfirande! :)

kajza ♥

fin blogg! :) Allt bra? :)

Sanne-Madeleine Håkansson

Sv: tack så mycket sötis detsamma :)
Allt bra? Kram

ullie

Är du piggar nu vännen ?

Emelie

Så fina plagg det där! (:

*

Uscha, hoppas du mår bättre!! Se till att vila ordentligt, magkatarr är inte att leka med!!

Härligt att man kan få ligga och slösurfa lite då iaf ;) Blev det någon shopping?

Önskar dig en fin fredag!

Sari

Jeansshortsen var helt klart i min stil, gillar! :)