Bio Mys på Filmstaden södra

När Dennis vaknade och vi fixat oss sa jag att nu ska du och mamma göra något kul.
Du ska få en överraskning.
Vi åkte in till SF söddra och gick och såg den nya filmen Emil och Ida.
Dennis tyckte den var rolig och jag skrattade ju också en del, biosalongen var fullsatt.
Så det blev en lyckad dag.
 
 

Efter bion åkte vi hem.
lagade middagen tillsammans och efteråt myste vi till det med lite glass och frukt.
 

Avslutade dagen med att bada tillsammans och leka med massa ankor i badet. Dennis tröttnade dock innan mig denna gång. 
 
Efteråt blev det en stund med läsning ur Djungelboken.
Bäddade rent alla sängar så nu ska det bli skönt även för mig att sova. Natti Natt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bio - Emil & Ida - Filmstaden Söder - SF - biobesök - filmstaden
8
GeddFish

Så söta ni är! Ja, vad gör man inte för sitt lilla barn!
Jag hade mitt minsta barnbarn hemma igår, han är 4 mån om några dagar. Och 4 sådana har jag burit på.
Kram, ha det gott och hoppas på ett riktigt Gott Nytt År 2014! ♥ Gerd

Angelica

Hoppas att du haft en helt underbar jul. Det har jag haft, men blivit tokförkyld. Känner mig sämre för varje dag som går :( Vad gulligt duschdraperi, från?

JUNITJEJ

Vilken mysig dag!

Caroline

bio är alltid mysigt! :D

ume71

Skall också försöka komma iväg på bio snart

Förstår att det finns mycket att fundera på


Ha nu ett fantastiskt slut på 2013 och hoppas på ett bättre 2014

Petra Olsson

Åh den filmen skulle jag vilja se med min yngsta tjej :)vilken härlig dag ni verkar haft,stor kram till er

Kaisa



*** GOTT NYTT ÅR 2014 ***

Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Gran Canaria är en perfekt plats för barn, Teneriffa säkert också men där har jag inte varit.. Här finns palmitos park (HELT klart värt att besöka, klappa delfiner och kolla på alla djur), krokodilparken, agualand & angrybirds parken (som är ny för i år!) :)