Tid för tankar

Senaste dagarna när jag vaknat har det känts som att jag inte ens har energi att sätta på mig kläder.
Känns som jag lika gärna kan hoppa runt i pyjamas. Så mkt tankar far och flyger och idag har vart en jobbig dag med mycket saknad & tårar. Det går upp och det går ner. men det börjar att komma ikapp mig, jag har vart ledsen men troligen inte börjat ta itu med tankarna för att det vart alldeles för mycket att göra och det är fortfarande mkt som återstår att fixas med. Januari månad är fullspäckad.
Tankar som får mig att undra hur en viss person fungerar. Nog för att man blivit varnad, men en del borde nog vara instängda på psyket.
 
Dennis tänder ofta ljus för pappa 1-2gr om dagen. ofta kvällstid och alltid vid läggdags när vi säger god natt. Det känns bra då säger han. & det känns mysigt att vi har våran lilla grej tillsammans.
Vi har nog levt i mångas mardröm under så lång tid - många har nog gått vidare, medans min sorgprocess knappt börjat.
Att förlora den man älskar må vara det värsta som finns. Att bli ensam och inte veta om nästa trappsteg går upp eller ner.
Och det enda som jag ser som ljuset i livet som är värt att kämpa för det är Dennis det var och är Mickes och  min stolthet.
Så det är bara fortsätta och kämpa...
 
Hoppas vakna med mer energi imorn.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kärlek. - tankar
6
ullie

Fortsätt kämpa min ängel !!
Gumman förstår dej helt <3 kramar om !!

ja nu sitter iv här du o ja igen :D :( Skickar min stora styrkekram till dej o hoppas den hjälper något måste vara hemkst förstår ja vännen <3

Anki

Finaste. Allt har sin tid. Det är viktigt att gråta och tillåt dej att ha pyamasdagar.
Människor som beter sej illa är det bra att du sållar bort.
Kram

GeddFish

Gulligaste finaste du! ♥
Dina tankar och känslor är fullt normala. Sorgen har många ansikten och det går upp och ner och finns många faser. När "sorgeåret" har gått blir det mer barmhärtigt. Men det kan också återkomma starkt (jag har haft några jobbiga dagar fr.o.m. juldagen).
♥ Tillåt dig dina gråtar- och pyjamasdagar. Men att ha fullt upp är också läkande. Kram, Gerd♥

anna

Förstår att vissa dagar ä tuffare än andra. Du kommer kanske ha sådana dagar i många år framöver men du kämpar och försöker. Ibland är det ok att gå runt i pyjamas och vara ledsen. Kramar

Åsa

Å min kära fina vän, tillåt Dig att vara edsen, sörja, gå i pyamas å bara vara... Kram

Marlene

Låt sorgen ta tid och sörj på ditt sätt. Livet går konstigt nog vidare, men allt är förändrat. Ta hand om dej!