Alla hjärtan pyssel

Upp och hoppa efter 1 timmes sömn *jaja denna mamman är ganska van*.
Fick sjuss imorse av Gisela till öppna f. *tack min goa vän*.
Sen lekte det och busades i några timmar innan vi gick hem.
 
Ser också att jag syns på blogg.se startsida idag rätt kul, ser att ni kommenterar mkt här just nu
och det uppskattas ju såklart.
Givetvis har vi gjort lite alla-hjärtansdag pyssel idag också.
 
 
 
pyssel
63
Camilla ♥ Gravid

Sv; Nej inga ideer alls :(. Står helt still i huvudet på mig...
Sj då?

therese

sv: nja, har tänkt bara att vara på ett bageri på morgonen och sen bara ta det lugnt :) dusjälv? :)

kram /therese

Anonym

Åh vilket gulligt pyssel, minns när jag var mindre och man alltid gjorde allahjärtansdag kort i skolan :)

Åsa

vad härligt att få umgås med goa vänner och jag hoppas att du känner dig lite mer utvilad nu efter din vila :-)
kram Åsa

Erika

sv: Vad skoj :)

therese

sv: åh va kul! jo, jag går en bageriutbildning och lär mig massor nästan varje dag på bageriet! :)

kram /therese

Camilla ♥ Gravid

Sv; Låter mysigt :)
Kram

ERIKA ENROTH

Tack detsamma! =)
kram

Carro

Men så mysigt :-)
Längtar efter att pyssla med lillan jag åxå
Kram kram

Amanda

Åh vad härligt! Låter riktigt mysigt! :)

gizze

Mysigt!
Klart man ställer upp när det går!
Ha en fin kväll! Kram

basebollivet.blogg.se

Svar: ja första gången är ju alltid tuffast, så det var superresultat.

Sabina

Svar; haha! Låter himla härligt du!
Kram!

ebba och fiona

bara bra om man skulle vart frisk..

Tess - enstorbitavmig.blogspot.com

IDAG HAR JAG DET BÄSTA PRESENT TIPSET TILL ALLA HJÄRTANS DAG =D
GÅ IN OCH KOLLA VAD DET ÄR - ÄN FINNS DET TID TILL ATT HANDLA OCH FIXA =D
http://enstorbitavmig.blogspot.se/

Emma - byemmanygren

SV. aa, allt är toppen med mig, själv?
Gud va roligt att du var med på blogg.se:s framsida! Kram.

Hannah Danielsson

svar: tack! det är bara bra med mig! hur är det själv?
ja, jag har instagram! heter hannahsaralovisa! säg till när du har följt mig så följer jag dig tillbaka! xx

ebba och fiona

tack kram! :)

Mamma till William och Wilma

God kväll snäckan.Ja klart man ska fira det med lita godsaker från morgon till kväll när det är alla hjärtans dag nu på torsdag..Ha en mysig kväll söta.krma kram

Molly Bergström

Heej:) Jag vill inte låta fräck eller så, men jag behöver verkligen all hjälp jag kan få! Eller all pepp jag kan få. Stor kram! :)

ellen

sv: nej, inte just nu. Min mobilkamera suger... :/ kram!

♫♪ sandra T

vad gulligt!

Pouline

sv: tack det samma! xx

Sara

Mysigt med alla hjärtans dag pyssel! :D
Önskar dig en fin kväll :)

Emilia

Fiiin blogg, kika in min och lämna gärna en kommentar

Felicia

gullleee!

puss

Sophie

Gulligt pyssel :)
Sv: tack detsamma!

Ebba Molin

SV: Ja det vore alla vara egentligen!
Kram

Merve

fint !:)

basebollivet.blogg.se

Ja det var supergott.
Vad roligt med lite pyssel.

Annika Soulcityguide

Mysigt med allahjärtans-pyssel!
Hoppas du fick vilat lite innan idag :)
Kraaaam!

annie

Hej! Nu har jag dragit igång en frågestund så gå gärna in och ställ en fråga! Bland de som frågar lottar jag även ut en länk, ha det bra!
Direktlänk --> http://anniehjelm.blogg.se/2013/february/fragestund.html#comment

BelleBoo

Roligt att vara med på förstasidan. Grattis till det :).

Annika

Så sugen jag blev på gelehjärtan. Kul att du är på första sidan. Ha en fin dag. Kram

Sara

Härligt! :D
Kram

Emma - byemmanygren

Haha, såklart det är! Själv sitter man och skrattar lite i sin ensamhet åt Ullared :) kram

Emilija med J. - drömmer om att stå på scen.

sv: jodå, allt är bara bra, själv?

Michelle Osein

allt är bra sj?
jodå följ MichelleOsein så följer jag dig tillbax! kram!

soffie

men å va mysigt att pyssla

Mamma till William och Wilma

God kväll vännen..Da hjärta godiset är så gott.Ha en mysig kväll.kram

Linaღ

alltid kul att vara med där :)

Hanna

Det gick bra för honom,den cancer han hade fanns det två "sorter" av och han hade tur som fick den som inte är alltför aggressiv,plus att han var ung och vältränad och det upptäcktes tidigt! Den enda gången han fick ligga inne på sjukhus var när han opererades och när han fick cellgifter. Jag hoppas såå att det kommer gå bra för er,ska hålla tummarna och skicka styrketankar till er framöver! Stor kram.

Emelie Svensson

Söta lappar!
Svar: Tack så mycket :)

Isabelle

Vad kul med Alla hjärtansdag-pyssel! En så himla kärleksfull dag :-D

Kram!

Anna

Fint pyssel:-) kram

jennifer

mysigt med alla <3 dag :)

basebollivet.blogg.se

Vad mysigt. Familjen Annorludna saknar jag, bra show.

Amiee Whitney

sv, Åh jag har instagram också! Lite beroende av det haha.
Hur var din helg?

Amiee Whitney

sv, Ja självklart! Jag kommer att följa dig nu, är mitt namn amieewhitney där! :)
Bra!
Kram

Julclaude - Nudity is not a crime!

Vad skoj med alla hjärtans dag pyssel ;)

Gabriella

Så härligt med alla hjärtans dags hjärtan=)

mooollys.blogg.se

TA DEL AV MINA 13.000 UNIKA LÄSARE!
Nu drar jag igång en ny omgång av Helgens blogg! Anmäl dig i inlägget jag länkar här under för att få en bild i min meny under en hel vecka.

http://mooollys.se/2013/february/helgens-blogg-2.html#comment

Lycka till! :)

Felicia

SV: Står nig halvt på bloggen :)
puss

basebollivet.blogg.se

Det låter ju härligt :)

majken

Tack, desamma!<3

Anonym

härligt:)

EbbaBloggen

Vad mysigt:)

S I L V E R S T J E R N A

vad söta. :)

Nicole Dahl ♥

Superfin blogg!

Kaffehörnan

Vad fint du gjort

Sarah

Va jobbigt o ba få sova en timme :/

josefine

har inte ens tänkt på den dagen haha... :)

chinette

vilken härlig blogg du har :)