Semlor

Efter dagens sjukhusbesök bjöd jag över Mikaela på semla.
Vilket bjöd på många härliga skratt.
Kul att det är ett par hundra nya läsare inne senaste dagarna det tackar vi för.
 
Har ni mumsat semla idag?
 
 
 
semla
75
felicia

så gott

basebollivet.blogg.se

Tack!
Men åh vad gott.

Fina Frun

Näe blev ingen semla idag :(

Mamma

Hej gumman, ja det vart en semla på jobbet när jag kom dit. Jag hör av mig i eftermiddag Puss o kram till er alla tre.

Browneyedgirl

Vad skoj med många nya läsare =) Grattis!
Och semla, så gott. Kram och ha en fin onsdag!

Daniella, fast minus 80 kilo.

Har du nån tumblr? :3

Anna

Roligt att fika tillsammans. Kram

sussi

näe... Inga semlor för mig igår :P
glömde bort å handla de haha..

Kram

Sabina

Jag åt faktiskt inte en semla igår! haha! Men jag klarar mig!

Svar; Ja, jag älskar choklad! hah!
Kram!

Kajsa

Hej nu är dagens blogg dragna, kika in och se om du vann, annars kan du vara med nu igen.

Mamma till William och Wilma

God förmiddag söta..Det blev ingen semla för mig i går..får äta en i dagarna.Ha en fin onsdag söta.krma

Anonym

desamma:)

Isabelle

Mums så gott!! :-)

Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 35åring

Gör det :)

Jag avänder tyvärr inte instagram längre "/

Kram

Annika Soulcityguide

Nu blev jag sugen på semla igen, hehe
Kram

Sara

Ser mumma ut! Själv hoppade jag det :)
Härligt! Jodå helt okej :)

Liborius

självklart åt jag en semla:)

ullie

mums med semla det åt vi oxå .
va har du gjort för att få många nya eller trillar de bara in ?

Hoppas du har en bra dag i dag fina du kram

Gardenhouse

Japp det blev två för mig ;) så gott!
Hoppas du har en fin onsdag,
Sussi

ebba

Har precis startat en ny tävling där vinnaren blir intervjuad och länkad på min blogg. Va gärna med och ha chansen till lite nya läsare :)

molz

sv: ja att va sjuk är aldrig skoj, bullarna var supergoda! :D

jennifer

nej jag missade ju det :(

Bina

åh va gott =)
man kan ju äta hur många som helst =)

kramar

Malin

sv; ja det är bra, själv då?:)

Wilma

Svar, ja, allt är bra ned mig!
Hoppas att du har haft en bra dag!
Kram

Sandra - Med en fästman på Kumla

Åh så gott med semla, jag missade ju det igår :(

Li

Hej! Jag har veckans blogg tävling på bloggen just nu, vinnaren får en länk i menyn tills nästa vinnare dras. Hoppas du är med :) http://liella.blogg.se/2013/february/veckans-blogg.html#comment

Rebecca

Mums va gott! :)

Cajjo

Fin blogg! :)

Li

Hej! Jag har just nu veckans blogg på bloggen. Gå in och va med så kanske du vinner en länkning i menyn tills nästa vinnare dras :) http://liella.blogg.se/2013/february/veckans-blogg.html#comment

soffie

vi käkade med semlor igår :)

Kusin

Härligt med en fika och skratt, det behövs alltid. kram

Kajsa Johansson

jag är inte så förtjust i semlor, men jag gjorde en egen hemma i min smak :)

KandyKupps

ser riktigt gott ut :D

Gabriella

Bra kombination av att träffa vänner och fika gott=)
Hoppas det gick bra på sjukhuset!
Kram

Jane

Klart att det blev en semla i alla fall...
Kramar i massor och ha en fin alla hjärtans dag. / Jane

EbbaBloggen

Sv: Ja absolut, själv då? :)

Gud vad gott med semla!

Linda

Fy fan för semlor det som är så äkligt hatar grädde.o mandelmassa. Jag äter bara grädde i mat, glass och godis för i dom sakerna smakar grädde inte grädde.

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Gjort :)
Tack snälla!
Ha en underbar alla hjärtans dag med dina fina!
Kram

ebba

hoppas du får en bra torsdag :)

Petra Pettersson

sv; Tack detsamma!

Susan

Ingen semla här inte :)
Så gottigt ni hade det!

Kraaaaam

Tuva Ek

Självklart blev det semla på semeldagen! ;)
Mysigt, och kul med nya läsare! :)

ullie

glad alla hjärtans dag kram <3

Emely Tuväng

Delta gärna i mina tävlingar, enkla tävlingsregler:
http://emssan.blogspot.se/search/label/P%C3%A5g%C3%A5ende%20t%C3%A4vlingar

VECKANS BLOGG:
http://emssan.blogspot.se/2013/02/veckans-blogg-tavla-om-vecka-8.html

Om du inte gillar såna här kommentarer, så ber jag om ursäkt!!

Ha det bra! /Em

countrylivingintheciity.blogg.se

Jag har bara ätit en semla i år. Och det var en mini så den är jag nöjd med :) Annars känns de för stora och mäktiga

Louise

Jajamen det är bara finfint här :) Själv då? :)

Elin

Sv: Okej härligt! Haft en bra vecka? :)

★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

ser så gott ut! <3

Moa

Hej. Jag är en ny läsare av din blogg, jag tycker att du skriver så bra saker. Vill du berätta för mig vad som har hänt dina barns pappa? Eftersom jag är ny så har jag ingen koll. Du behöver inte skriva på din blogg, du kan skicka till mig! :) Kom ihåg att du är stark!! :)

Gardenhouse

God morgon!
Ville bara kika in och önska en härlig lördag,
Sussi

Angelica

Jahopp då var det lördag, IGEN. Helt sjukt, skrämmande att veckorna går så snabbt. Men har ju börjat studera nu. Och vi är bara i skolan 2 ggr i veckan, så jag ser fram emot tisdag då 3dje skoldagen är :) Göra något kul idag? Jag har för en gångs skull inga planer, så skönt.

MY VESTLUND '

MUMS!

Emma

Veckans blogg är nu avslutad och vinnaren har publicerats! Kika in och se om det blev du ;) om inte så finns det en ny omgång i samma inlägg! :D

http://melovewater.blogg.se/2013/february/veckans-blogg-2.html

ullie

var e du ? Mår du bra ?

hoppas du får en bra start på veckan . Här ok men trött :) kram

Sandra Saandriiie Åhfelt

ja de e de allt :)! sjdå :)?

Sry för sent svar!

Sandra Saandriiie Åhfelt

ja de e de allt :)! sjdå :)?

Sry för sent svar!

sanna

Fin blogg, allt bra? :)

Amiee Whitney

sv, Oh gosh, vad är din man på sjukhus för?
Jag har haft en lugn helg, mycket tråkigt faktiskt.

Emmy

sv;
Förlåt för rätt sent svar hehe.
Mys låter jättetrevligt :D Hur är det med dig och sonen idag då? Kram!

Michaila - träning, hälsa & studentliv

Gillar faktiskt inte semlor :o

ullie

saknar dej hur e det me dej ? kram

Kaffehörnan

Godmorgon. Smarrigt de ser ut. Kram

Elena

Är inte så förtjust i grädde men annars är det gott med semla :)

Kaffehörnan

Hur mår du

Felicia

momsigt!

puss

ullie

Kikar in igen saknar dej .. hur går det med er ? Kram

Emma Lannebrink

Hej! Nu har jag bytt till nattstad istället för blogg.se
Besök mig numera på http://nattstad.se/adhdochfoto , kommer snart bli adhdochfoto.se igen!
Eftersom vi har gjort ett bloglovinbyte så meddelar jag det här.
kram

Emma Lannebrink

varför har du varit på sjukhus? hoppas allt är okej med dig!
kram

julia

Såg gott ut!

Annika Soulcityguide

Allt bra med dig?
Kram

Angelica

Åhhh vad gott det ser ut..

Lisa Johansson

Det såg gott ut, en annan är ju gluten allergiker, så blir tyvärr inga semlor för mig.

Kaffehörnan

Smarrigt gott

felicia

gott :)