Lek bus och fullt hus

Kl 10 idag kom Sara med Noel och Lowa.
Dom lekte busade åt och fikade.
Jag lärde mig något nytt av Sara som skulle göra banan gröt till barnen men inget barn åt så det slutade med att barnen åt smörgås och sen glass och jag och Sara mumsade banan gröt.
Det var havregrynsgrön med mosad banan och mjölk jag tyckte det var så gott att jag gjorde det på kvällen men då toppade jag med frusna hallon och blåbär vilket gjorde det ännu godare.
Stabilt och bra mellanmål.
 
Imorn ska vi på öppna förskolan.
på torsdag ska jag ha milf kväll här hemma med bästa töserna.
på fredag är det öppna förskolan
och lördag ska jag ta Dennis till simhallen.
 
 
 
 
 
 
18
gizze

Haha...sickna ungar...dissa gröten :)
Ja Havregrynsgröt kan varieras på hur många sätt som helst!
Fiberhavregryn gillar jag bäst....helst med smörhåla, och kanel (ev lite socker) Annars Hallon på..Mums det!
Kram Kram

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Ja, lite trött bara.. med dig då?
Kram

Exhale

Hur gamla är ditt barn? :)

Julia

Åh vilka sötisar :)

ellen

sv: haha, låter mysigt! :D kram

Browneyedgirl

Mysigt det ser ut =) Låter som ni vet vad ni ska göra. Stor kram till er =)

Anonym

härligt :)

sussi

lät ju gott,
gillar annars inte gröt
men man håller ju sig mätt på
de länge..

LORISSA LOVEBOMB

Det låter jättegott, jag älskar havregrynsgröt :)

Gardenhouse

Ja det har jag brukat göra åt barn och barnbarn, de mumsar och tycker det är så gott...
Ha en fin fortsättning på veckan,
Sussi

Marika Saarenpää

Sv: Tack, detsamma :)

Nathalie

sv: tack detsamma! :) kram!

Emma

Du har fullt upp sötis! :-)
Vad är milf?? Blev nyfiken :-)

kramis!

Susan

Mys!
Mums för banangröt, det skulle jag gilla.
Men tydligen var det ingen barnagröt :)

Kraaaaam

B R O W N S U G A R

Sv: Jo de e fint :D sj?

Emmy

sv;
Ajdå, nu har det ju gått snart tre veckor sen jag svarade på kommentarer så jag hoppas att det är bra med dig nu! Min kväll är rätt bra iaf, kram :D

anna

Lät riktigt gott. Kram

Kaffehörnan

Vad trevligt fikabord