Happy Sunday

Idag var det ju söndag vilket innebär familjemiddag, och idag skulle vi ha bjudning härhemma.
Jag var ju tidigt i affären imorse och handlade allt som behövdes till middagen.
Dock fick vi bara en middagsgäst, min svärmor kom.
Jag kunde ju heller inte ställa in när laxen redan var tinad och så mkt mat går inte att frysa om igen.
 
Svärmor var alla fall en glad och nöjd middagsgäst.
 
Det bjöds på regnbågslax och färskpotatis med en citron/pepparsås till det serverades en god sallad.
 
I efterrätt hade jag gjort en krispig marängtårta med kolatäcke toppad med jordgubbar hallon riven choklad och mandelflarn.
 
 
 
 
 
 
dinner - jordgubbar - marängtårta - middag
30
Ida ♥

Sv: Åh tusen taack!! :D kram

LORISSA LOVEBOMB

Det låter verkligen supergott :)

Villa Freja

Å vad gott det låter :)

anna

å vad gott :) Kram

Michelle

Åh så gott! Nu kurrade det till i min mage! :D

MartinaOlsson

sv; härligt! det är bra med mig med, förutom att jag är lite sjuk :)

MartinaOlsson

sv; tack!
det var det också ;)

Marika

Vad gott :)

Sarah

Va gott me marängtårta :)

Ida ♥

Sv: Tusen tack! Tack detsamma :) kram

Angelica

Jag går och gör läpparna här i Göteborg drar jag bor. En man som heter Richard Vikor (googla honom) har en klinik i Jönköping. Men kommer till Salong Kungakronan i Mölndal varannan lördag (ibland oftare) och gör fillers (botox, juvederm). Rekomenderar honom. Han är seriös, lugn och man känner sig bekväm med honom.

ann-sofie

så gott det ser ut!

svar: jodå allt är bara bra hos mig även om regnet spiller ner, men det är mysigt ändå. kram

felicia

Gott :)

Annika Soulcityguide

Vilken härlig mat :)
Usch vad tråkigt att han har så ont...
Kram

Annika Soulcityguide

Jättefina bilder, som vanligt! Och attans vad du klär bra i hatt vännen :)
Stor kram och ha en bra dag <3

Annika Soulcityguide

Amen jag klistrade in fel text, förlåt... Det var så svårt att kommentera hos dig att jag kopierade min text och klistrade in den och försökte igen... Men den texten var en annan kommentar som jag också hade problem med att posta. Såg ju att den första kom med som den skulle!
Förlåt Yasmine, ta gärna bort den sista kommmentaren...
Kram kram!

Johanna - A dream as model ♥

Ser gott ut :D

Jessica Fotar

Sv: Tack detsamma! :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack, det hoppas jag också. I eventuella framtida motgångar ska jag i alla fall jobba ordentligt för att reda dem <3 Kärleken är det inget fel på :)

ullie

så gott det ser ut . Varför va det bara svärmor som kom ? Tråkigt om man tänkt sej flera :/

Louise mamma till Hugo

=)

Ser verkligen supergott ut. Tråkigt att inte alla kunde komma, men mysigt med svärmor iallfall.

Hoppas att du har haft e bra start på veckan.

Igår var vi på stranden största delen av dagen med sonens fsk kompis, riktigt mysigt.

Ohh har tänkt se den varg veum men inte kommit till skott, är den bra?

Kraam

Anita

Å vad det ser gott ut. Synd bara att inte fler kunde komma. Men det blir kanske fler nästa gång. Jag får skriva mer en annan gång för nu har det börjat åska rejält så jag får stänga datorn. Ha det bra. kram/Anita

Åsa

Tråkigt att inte alla matgäster kom.
Maten ser himla god ut :) hade jag bott nära skulle jag kommit som ett skott å ätit.
Regn å trist, jag blir så less å dessutom är jag sämre i mitt mående så just nu känns allt blääää men men det blir väl bättre.
Har Din man fått komma hem?
Tänker på Er kram

Anki

Ja, det var en riktigt smaskig familjemiddag må jag säga. Mums så gott det såg ut och lät:) Duktiga du!!!
Kraaaaaaaaaaaaaaam
Har du kikat på nåt på det jag skrev i mejlet:)

Susan

Mums MUMS dubbelMUMS!

Kraaam

LIENE

Du verkar bra på att laga ma och göra tårta :) skulle säkert vara gott att smaka.
Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Felicia

men guuued vad gott!

SV: dans är livet

puss

Angelica

Veckan bara springer iväg.. Göra något kul i sommar? Jag njuter av mina få dagar kvar av sommarlovet. På tisdag så börjar skolan på allvar igen och 4-6 tentor i månaden.

ellenfelixson

ser riktigt gott ut!:)

Mathilda

Gudansig så sjukt gott! Vilken stjärna i köket