Söndagsmiddag

Söndag idag och jag har haft en mysig förmiddag med Dennis.
Morgonen började med handling på ica för att bjuda våra gäster på en god middag med en härlig sommar tårta i efterätt.
Imorgon kommer mamma hit och vi ska umgås ända tills på fredag vilket ska bli super härligt med lite extra kvalitetstid tillsammans. Kan säga att jag längtar massor.
 
 
 
 
8
anna

vilken fin bild :) Hoppas ni får en riktigt mysig vecka. kram

Åsa

Nej men Å så ledsen jag blir för Er skull, tyckte det lät hoppfullt att Din man skulle få komma hem.
Jag kan inte säga att jag vet hur Ni har det men jag förstår att det är skitjobbigt :(
Jag håller tummarna å hoppas Ni får en okey tid då Din man kan vistas hemma
Skönt att Din mamma kommer och kan hjälpa Dig, vara ett stöd.
*kramar om*

ann-sofie

så söt, hoppas ni får en fin vecka :)

Sarah

Cheesecaken såg riktigt god ut :)

louise mamma till hugo

Härligt med god mat och tårta =)

Har haft en härlig kväll själv tack.

Hoppas att din mans nya port slipper bakterier. Skönt att han kan komma hem lite =)

Ha en bra söndag

Kraaam

Cajsa Lindahl

har fått tips om att de är godare på espresso house. :)

Cajsa Lindahl

detsamma sötnos! :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vad god det ser ut:)