What are words

Finns så mkt jag vill göra och vill säga, men det kommer liksom inte ut.
Just nu går dagarna väldigt mycket upp och ner. Jag försöker vara glad eller alla fall hålla ut från morgon till kväll.
Fast när kvällen väl stundar, ja då kommer det jag minst ser framemot "den vakna natten".
Idag fick jag inte ens ner en latte det fick mig bara att må illa - tur jag inte är någon kaffe människa.
 
Det finns så mkt jag vill säga till flera personer, men särskilt till en - men det är svårt det där.
Hur gör man det.
Känslor är ingen lätt lek.
 
Jag vet inte hur många gånger bara idag som tårarna forsar, för att några minuter senare återgå till bättre tankar.
Magkatarren spökar och konstigt nog värst morgon och kväll.
Skulle behöva en kvällspromenad, men går ju inte för Dennis sover.
 
Samtidigt som jag behöver lite ego tid får jag dåligt samvete över att ens tänka tanken på att umgås med en vän,
Men jag vet ju att någonstans så behöver man ladda sina batterier.
Jag ska alla fall träffa en kompis i mitten på juli och då ska jag försöka planera in något roligt.
 
Lyssnar på denna låten ikväll.
 
 
 
 
 
 
7
ullie

usch lilla vännen förstår att du har det så jobbigt . Du måste va den som är stark inte konstigt att du har ont i magen oxå av allt såklart.
Skickar en stor styrke kram till dej fina Håller om

anna

stackars dig, tänker på dig ska du veta. Men självklart behöver du egentid med vänner, det ska du inte ha dåligt samvete för. Många kramar

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Tack!
Usch, tänker på er!
Kram

Sessan1

Hejsan min underbara vän!

Hur är det med dig och familjen? Känns som jag har missat vad som händer hos dig. Har liksom inte varit så aktiv med bloggen själv, har inte mått så bra tyvärr.

Det sista du skrev till mig var om att de skulle ta bort antibiotikan på din älskade man!

Men skänker många tankar till er! <3

Kram Sandra

Anki

Ja, känslor och vad man ska säga är inte lätt. Ibland finns inte de rätta orden. Ofta tänker jag på dej och du ska inte ha dåligt samvete för att du vill skingra dina tankar. Minns då vi väntade på levern, då kunde jag inte förmå mej att göra något för egen del, många sa åt mej att när han ändå ligger inne i omgångar gör något. Men jag kunde inte, var så rädd för att inte finnas där om något skulle hända. Det du går igenom kan ingen människa förstå, förutom du själv. Omge dej med positiva människor och undvik de människor som tillhör skaran energitjuvar. Hoppas att du har upptäckt den gruppen.
Jättekramar

Gardenhouse

Fy vad mycket jobbigt och tragiskt du och familjen måste gå igenom! Är det din älskade som mår sämre och såklart påverkar det ju dig nåt oerhört. Ha inte dåligt samvete för du behöver egentid, men det är nog inte så lätt att inte ha kan jag tro?!
Tänker på er och skickar styrkekramar i mängd!!!
Allt gott till er,
Sussi

Anita

Klart du ska ha lite egen tid med någon kompis.Jag tror inte att NÅGON missunnar dig det.Hoppas du kan få lite trevligt i mitten på Juli när din kompis kommer.Det var en mycket fin låt, jag lyssnade också på den. jag tänker på er. Kram/Anita