Nails by me

Dom första naglarna jag gjorde på mig själv.
 
 
 
 
naglar
40
Malin Wallin

sv: Ja allt är toppen, själv då?

Fina naglar! :)

MartinaOlsson

sv; åh, jag älskar den med! :)

marina

sv. Härligt. :)

amanda

fina :)

Camilla ♥ Gravid

Snyggt :D

-Tack detsamma! Kram :)

Sanna

Fina :)
SVAR:
Här är det nog bra, sjd?

Y A S M I N E

Jättefina naglar, har länge velat prova på gelenaglar (antar att de är det?) Mina egna går bara av hela tiden, de blir liksom inte långa...

re: Tack! Och glad påsk!

Emmy

Vad fint du gjorde det! :D

Sarah

Vilket fint lack :)

dianasdrömmar

Snygga kram Diana

Gardenhouse

Snyggt du kan göra på dig själv!!! Det skulle inte jag kunna...
Vill kika in och önska en riktigt Glad Påsk och hoppas ni fortfarande har det lika bra där hemma, det lät ju så skönt.
Påsk kramar Sussi

mergimtare ♛

Supersöööt blogg :) ♡
..har du kanske lust att göra ett bloglovinbyte?:)

Wilma Davidsson

fin blogg :)

Wilma Davidsson

SV:Allt är bara bra! Hur är det med dig?:)

Solin

Vad tjusiga! :D

Louise

Snyggt!

Kira

Åh så fina! Vilken underbar blogg du har! Sjukt fina bilder!! Ska genast bli en trogen läsare ;) Lust att spana in min så kan vi läsa varandras? xx

elsa

Snyggt jobbat! Övning ger färdighet!

IDA - Skönhetsbloggen ♥

sv. Tack detsamma :)

Wilma Davidsson

SV: Gud vad gott med påskmat! och påskägg, hehehe ;)

Solin

Sv: jajamensan, allt är superbra! Lovet har precis börjar, åker till London om 4 dagar och är allmänt glad. Hur är det med dig då? :)

Sara - Hold on be strong

Snygga!!

Annika Soulcityguide

Tjusigt med glitter!
Hoppas ni har en bättre dag idag :)
Kram

sussi

åh så fina =)
Kram

amanda

sv: så lite så :D

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Snyggt med silvriga tippar! :)

Angelica

Fy stackare, canser är en hemsk sjukdom. En bekant till mig fick de och går nu på behandling. Skickar över styrkekramar. Ta hand om er.

▲e m m a m a t t s s o n▲

riktigt snyggaa! :D

Alexandra

Dessa var fina!

Becka [fotoblogg]

Åh så fint.

Amiee Whitney

sv, Ledsen för min sena svar! Hur är allt? Glad Påsk!

Louise Due-mode blogg

hej , hoppas du mår bra, Jag har gjort ett inlägg på min bloggär jag har en fråga hade du velat klicka in och svara på den hade det varit hur snäällsom helst ses :)

Home of M

GLAD PÅSK!
Kramelikram

Sara - Hold on be strong

Sv: tack så mycket fina du! :)
kram

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Jag kan inte ens tänka mig hur jobbigt det måste vara, jag hoppas ni kommer vinner snart så ni slipper sjukhus besök osv :(

Hoppas ni haft/har en mysig påsk! Kram

emma.

jätte snygg blogg! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

svar: du med

Isadora

Så snyggt!!

Junitjej

Vilka läckra naglar!

Sandra Rosén Dahlgren

Snyggt älskar glitter!