Julklappar

Har ni börjat köpa julklappar än?
Jag har då aldrig vart såhär sen med inhandling.
Vad ger man till en 3åring som har allt? i leksaksväg.
har t,o,m julklappar från föregående år som står kvar i kartongerna oöppnade. Inte för att dom är tråkiga utan för att det inte finns någon  plats. Trots att jag med jämna mellanrum rensar.
 
Men men nu är det ju snart jul och julstöket måste börja så fort jag får lite ordning i lägenheten.
 
Dennis har önskat sig en surfplatta och det har jag tänkt beställa till honom.
Sen vill han ha kaptenkroksuppsättning med skepp och pirater.
Önskelistan till tomten är lång men han säger att han är nöjd med det han får.
 
Jag tror jag kommer satsa på en upplevelse  till både mig och Dennis känns som vi båda behöver det.
Och det var också något jag lovade Micke att vi skulle göra.
Egentligen något vi alla 3 skulle göra men så blev det tyvärr inte.
 
En del frågar vad jag önskar mig och mestadels är det nog att livet fick bli som förr.
Annars är det små plock till lägenheten. presentkort mm.
Att julen blir fin för Dennis, Att tomten kommer, familjemys, god mat. Ja det är min önskan.
 
Fast här är några saker som kan få flytta in hos mig
Matta och påslakan från jotex.
Tofflor, kofta och den svarta och rosa toppen kommer från HM.
Röd kofta från kappahl
Klänning och röd topp från Nelly
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Julklappar - julklappstips - önskelista
38
Inga-Linn

Sv; Tack detsamma, verkligen!:D

Åsa

Var Ni tvungen att lämna huset?

Visst kommer Ni närmare Din ammagenom flytten?

Just nu sitter jag å dricker glögg, chili choklad, Elin kolar tv å mumsar chips,
Ute har snön vräkt ner, 1 dm på kort stund,

Kram

Åsa

Inte amma utan mamma,

Kram

ullie

åhh men tok gillar de där tofflorna ju har kikat på dem

ja du gumman förstår va du önskar dej mest <3 Det är alltid så att man vill ha det fint o bra för barnen . De har FÖr mycke jämt.
ok ja det kanske känns bäs för dej at komma ner dit igen eller ? Behöver komma bort lite från allt me o börja om så småt liksom <3

Amanda

sv: jodå det e ok

ullie

ja men nej det förstår ja men lie mysigt är det nog att va nära varandra det behövs <3

Ja ha en mysig kväll fina min blir inte uppe länge efter som ja har delat jobbtur i morgon natti puss kram

JUNITJEJ

Jag har inte köpt en enda julklapp!

Petra

Hoppasinskolningen kan hitta någon bra upplevelse tillsammans,förstår att du önskar att livet var som förr ,stor saknad.hoppas ni får en så mysig o bra jul som ni kan,har ni flyttat?stor kram till er två.

Isabella Berger - Fotografi

sv; tack detsamma! :)
Jag har köpt en julklapp till mamma, har en julklapp till pappa färdig, har några kvar, vet vad jag ska köpa så det kommer gå rätt fort.

Maria

Har ni flyttat?hoppas ni får det bra i Sthlm,och att ni får en bra jul.tycker du är stark och du verkar vara en väldigt bra mamma.tänker på er mycket kraam maria

Isabella Berger - Fotografi

sv; Nej men usch, beklagar verkligen :(

GeddFish

Jaha, flytten är på G. Det blir nog bra, Yasmine!
Jag önskar också att livet var som förr, men man måste acceptera utan att gilla läget. Livet går vidare, och det ville våra män också!
Fina kläder du önskar.
Kram, Gerd♥

Sandra

Surfplatta står det på önskelistan här med så en sån har vi beställt. Bra grej till barn de tycker jag, finns ju så mycke kul för dom att göra med en platta :)

louise mamma till hugo

Härligt att den är skön.

Har inte börjat köpa julklappar än, tror det kommer bli en surfplatta till sonen här med. Får se helt enkelt. Har så mkt i skolan att jag inte hunnit koncentrera mig på det här med julklappar än.

Hade en bra kväll tack =)
Hoppas att du får en fin helg.
Kramar

Fenixmona

Förstår att du ville ha tillbaka allt som det en gång var...ändå gott att se att ni går vidare och nu planerar inför julen. En upplevelse tillsammans för er båda hörs jättefint! Kramiz

Camilla

Hej! Hur går det för dig med allt? Tänker på dig ofta. En upplevelse låter som en fin sak att lägga julklappspengarna på,, kram på dig!

Hanna Karlsson

Barnen är i stort sett klara. Ska kolla bara att de får ungefär lika pengamässigt. Fina kläder du önskar dig.

sussi

näe hua... ja har inte ens börjat
det är så svårt tycker ja..
alltid mkt å göra efter en flytt
men rätt mysigt med sånt pyssel..
Kram

LORISSA LOVEBOMB

Jag förstår din högsta önskan, och jag beklagar så att det värker i ben och märg...

GeddFish

Kramar om dig extra. ♥♥♥

linda

Hoppas ni får en underbar jul trots sorgen och allt de jobbiga <3

Elena

Jag önskar din julklapp kunde slå in! <3

Marika

Sv: Vad mysigt :)

Elisabet

Bra saker

Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Tack så jätte mycket snälla!
Hoppas ni haft en bra helg!

Sandra

Ja men precis, såna spel har han flera på min platta och spelar på. Det är memory, legospel, Pippi och pussel så känns som det är ganska lärorikt samtidigt som roligt :) Ja då har du och göra nu kan jag tänka mej, hoppas du har flera som hjälper dig så du slipper allt slit själv!

klarajt.blogg.se

Sv: Tack detsamma du!
Kramis

LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, gör det om ni får möjlighet! Kom bort bara :)

jessica

Jag har väldigt svårt att inte äta för mycket godsaker, det blir lätt att man gör det för att det är så gott. :D

countrylivingintheciity.blogg.se

Ja, jag förstår att du önskar dej det mest <3

Annars gillar jag verkligen sakerna du lagt upp! Du har bra smak!
Kram!

Jessica

Har ni flyttat långt? Till mindre lägenhet?

Jag önskar dig en riktigt fin jul iaf :).,

Anita

Tofflorna är för söta :D

M

Dom där tofflorna är verkligen supersköna :)

Me & My Baby Dolls

Jag är klar med klappar, men bara i klädesväg. Leksaker måste inhandlas! Helst innan det värsta julruschen börjar...:/

Nina

Inte klar med julkapparna på långa vägar, men tänkte nog bli det i helgen ; ) Stor kram till er!

maria at inredningsvis

WOW vilka Härliga mysiga vinterfynd du bjuder på:) och Tack för fina ord på bloggen min.

Vill du se några sköna stjärnor kan du kolla in min nya post:)

Ha en fin vecka söt

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

Åsa

Har inte köpt en ända julklapp en, lite smått panik sådär.. :P

ina

Vi ska inte ge julklappar i år utan alla ska skänka pengar till de behövade i Filippinerna i år har vi tänkt. Kram