Lilla Stora Fina Dennis

Sådan tacksamhet jag känner att vi har honom. Det är faktist en gåva att ha en sådan liten guldklimp.
Att få se honom glad och skratta. Allt jag får dela och uppleva med honom på nära håll är underbart.
Han är nog på sätt och vis min bästa vän. Och vi delar något inte många gör.
Han får mig att le när han slår upp sina blå oavsett klockslag. Hans kramar gör mig alltid varm.
Han är en klok 3åring. Ja en underbar sådan.
 
Idag har han vi pratat med prästen som ska hålla i begravningen. Det är samma präst som döpte Dennis kändes bra att vi fick samma kyrka samma präst - det knyter en länk genom allt. 
så familjen här var samlad och  vi fikade med prästen.
Sen åt vi lunch på stenmagasinet innan vi besökte begravningsbyrån.
Det var min dag det och den gick alldeles för fort.
 
 
bergravnings förberedelser - familj - präst
35
gizze

Fina Dennis!
Ja dessa barn är verkligen livets mening!
Hoppas vi kan ses nån dag...jag tränar förmiddagar...kanske en eftermiddag senare i veckan? Om du har tid, ork och lust!
KRAM

Anki

Kram finaste Yasmine.

Åsa

Så söt!

Pernilla

Fina bilder på Dennis och vad bra att ni kunde få samma präst och kyrka.

Kram kram.

Meia Lindholm

- Haha, tycker absolut cheese hamburgare är det godaste :D

Meia Lindholm

- haha tycker absolut cheese hamburgaren är godast! :D

GeddFish

Barn är härliga, naturliga. Älskade. Kram, finaste Dennis och Yasmine♥

hannaselenbriink.blogg.se

Var gärna med i min tävling där man kan vinna ett armband, reglerna är superenkla!:)
http://hannaselenbrink.se/2013/october/tavling.html#comment

Susan

Jag sitter här och tittar på Tillsammans mot cancer och tänker på dig.
Jag har läst i kapp på din fina blogg och skickar så många varma tankar det bara går till dig och din fina kille.
Styrkekraaam

kaffehörnan

Vad charmig krabat. kram

ullie

sån tur att man har dessa små

detsamma till dej fina du <3

ullie

Bästa programmet på 7 idag satt här o lipa <3

Petra

Kram kram o Dennis är så fin.

ullie

Såg precis du skrev det på Fb vännen usch ja det förstår ja men du måste låta det komma ut oxå annars blir det nog bara jobbigare sen <3

Sara - mamma till Nova&Levin

Desamma! :) ha en superdag! :)

Fenixmona

En underbart fin liten kille! Han har en fin mamma också...Kramiz

louise mamma till hugo

hej hej
hoppas att allt är så bra som det kan. Är så ledsen för er skull =( tur du har Dennis och din familj och vänner
Styrke kramar

Åsa

Sv: Ja jag hade det så lugnt och skönt!
Kram och hoppas du får en bra dag!!

Anita

Vad månde det bliva av denna lilla goding när han växer upp.Ja barn är livets mening och barnbarnen är livets efterrätt.Jag hoppas att allt med begravningen kommer att gå bra. Skönt att du känner prästen lite. Jag tänker på er. Kram/anita

Ebba Pakiam

Har skrivit ett inlägg om er insamling nu, lycka till! :)

sussi

han verkar vara en så klok kille din Dennis =)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag är glad att du har honom och att han har dig, fantastiska mamma.

Cissi

Tur att man har de små liven, ger verkligen livet en helt ny mening

Petra Nymans Dagbok

Vilken sötnos! En riktig guldklimp! <3 Kramar Petra

Amanda

SÅ fin!

Anonym

Dennis verkar vara en underbar liten kille! Och han har tur som har fått dig som mamma! Vilken kämpe du verkar vara! Och så mycket roligt Dennis och du verkar hitta på, både hemma och ute "på vift". Jag förlorade min pappa i cancer 2010 ( han blev 59 år). Det är kärleken till de i familjen som är kvar som tar en vidare och får en att orka. Kram till er!!!

LIENE

Så glad att du har sådan gåva som han :)

Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Jag ber så om ursäkt för sent svar, det har varit turbulent här.

Fint att ni får samma präst, som du säger - det knyter samman lite. Även fast allt är så orättvist. Jag hoppas att du har orken att fortsätt kampen och få upprättelse av läkares slarv.

Kramar <3

Mamma till William och Wilma

God förmiddag snäckan.Hoppas att det är bra eller så bra som det bara går..Så söta bilder på din prins...Så lik han är både dig och sin pappa...Ni ska vara stolta över honom..klart de tär man över sina barn..eller det får man hoppas på..TÄnkte åka till Stockholm till sommaren med familjen..kanske hinns träffas över någon timme..skulle varit så skoj att ses i värkligheten efter alla dessa år..kram kram kram

ullie

Tänker på dej fina du <3

vaknade med migrän o ryggont ja som skulle göra så mycket idag :( ja ja happy halloween hoppas inga spöken kommer o tar dej i kväll kram :)

Villa Freja

Så fin han är, er Dennis. Stor kram till er <3

anna

Dennis är så fin :) Sknt med samma präst, kanske lite lättare att prata då plus att han känner er lite. Kram

Sandra - Med en fästman på Kumla

Så fin din lilla kille är! Skönt att ni får samma kyrka & präst. Tänker på er, Kram

Åsa

Fin fina fin Dennis,

Tänker på Er, kram

alice

gu vad fin han är :)