söndagsmys med familjen

I förmiddags hade jag en tidningsintervju här hemma och det kändes riktigt bra.
Sedan kom min älskade mans bror Tommy och min svärmor.
Jag lagade en god lax middag och i efterrätt blev det en smulpaj med hallon & blåbär.
En perfekt söndags middag som min skulle ha älskat om han hade fått vara med.
 
Dennis lekte med farbror Tommy på golvet efter att vi intagit middagen och kaffet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
familje söndag - söndag - söndagsmiddag
12
anna

Skönt att ni är tillsammans. Kramar till er <3

linnea

Underbara bilder gumman ♡

ullie

så mysigt du har dem att ha runt dej vännen . härligt!
hoppas din söndag varit bra. Bra att det kommer ut i tidningarna .!! Ha en bra start på veckan kram

Tack

Jag måste bara säga att jag beundrar dig! Jag befinner mig själv i en svår livssituation och jag hittar sån inspiration när jag kikar in hos dig. Inspiration till att ändå försöka skapa dom små stunderna av kärlek glädje o mening trots livets enorma orättvisor o sorg. Önskar dig allt gott!!

GeddFish

Livet går vidare, och här andas ditt inlägg både sorg, glädje och kärlek! Vi måste tänka framåt och fånga alla goa stunder.
Det gör du bra, fantastiska Yasmine♥
Goda tankar till dig och kram, Gerd♥

sussi

härligt med familjen runt sig Kram vännen

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Livet måste gå vidare trots det tragiska som inträffat, men jag beundrar dig för att du orkar, jag vet inte hur jag skulle tacklat det om jag hamnat i en sådan situation. ♥

Åsa

Skönt Du har familj runt Dig, stöd och tröst för Er alla, Du är så stark, jag beundrar Dig, kram min fina vän, var rädd om Dig <3

JUNITJEJ

Så mysigt! Skönt att ni är så varann så nära.

Cissi

Låter som en mysig söndag. Skönt med en familj som finns där...

Camilla

Mmm, den där smulpajen hade man ju gärna tagit del av :D Tror jag måste göra en äppelpaj snart..!

Angelica

Beklagar ännu en gång. Men han finns i era liv o tittar till er uppifrån. En massa kramar till er.