You want me to smile

Idag var det dags för barnteatern Nasse hittar en stol på medis. Dennis och Viola var givetvis på plats.
Dom skrattade så mkt att jag önskar att jag filmat allt.
 
Har inte bloggat på ett tag som ni har märkt, haft en hel del att göra. Igår var det en liten uppföljelse i expressen som ni hittar Här
Imorgon kommer en annan tidning hem till oss för att göra en intervju , får inte glömma ställa om klockan inatt.
 
Blev även en lunch på mc-Donalds idag innan teatern.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
barn teater - medis - nasse hittar en stol - säffle - teater
23
Anonym

Mysigt för er båda! Önskar er en fin kväll! KRAM

Mamma

Vilka fina bilder på er , roligt för Dennis att få gå på teater / puss mamma.

Anonym

Vilket fint andrum. Att få skratta lite till teater.
Och tack för påminnelsen om att det är dags att ställa om till vintertid. Stor kram till er - ta hand om er <3

Petra Olsson

Kul att ni var på teater :) stor kram till dig o Dennis

JUNITJEJ

Glädjande att du hittar på roliga saker för barnen. Så starkt av er!

ullie

Vilken mys dag ni haft det förtjnar ni ! <3 ja du som sagt de är så kloka så se till att lyssna på lille skrutten så tar han hand om mamma <3 :D

GeddFish

Åh, vad mysigt!
Jag har tänkt jättemycket på er, hur livet funkar efter det fruktansvärda.
Har lagt till dig i min blogglista nu.
Jag hoppas att era reportage ska leda till något verkligt positivt. Jag har ju lite erfarenhet av misstag också, tyvärr.
Detta får inte hända!
Stor kram, Gerd♥

Linda

Låter trevligt, vem är Mikael ivarson?

Linda

jag beklagar! Jag vet hur hemskt det är med cancer . Styrke kramar till dig och din familj <3!

♥ Sojka ♥

Jag mår helt illa av hela historien! Önskar ingen annan behöver drabbas så! :(

kram hjärtat och skönt att få skratta lite. Det behövs mitt i allt sorgarbete!
<3

Sara Mamma till Nova&Levin

Ni ser ut att haft de trevligt.

Elin Brolin | Foto och mode

Åh va mysigt och trevligt ni ser ut att ha! Skönt att få tänka på något annat för en stund <3

Fenixmona

Så fint att hitta saker nu som skingrar tankarna, det behövs. Kramar om dig

FlizanLizan

sv: så lite så, förstår det!
tack detsamma :)

Meia Lindholm

Donken är så gott, vilken är din favorit hamburgare? Om du har en favorit dvs ;)

anna

Hur mår du gumman? Kraaam <3

Pernilla

Vad skoj med teater, fin bild på er också.

Ha det så bra ni kan, kram kram.

Anita

Jag hoppas ni hade trevligt på teatern.Det var en hel del barn där . Tack så mycket för att du satte in länken till reportaget.Ha det så bra nu som ni bara kan. Kram Anita

Åsa

Du är bäst, tror det var bra för Er båda med lite omväxling och att få skratta,

Kram

tess- mamma till Malin

Oh vilken mysig barnteater! Roligt för barnen :) Jättefina & mysiga bilder, så hoppas att veckan som kommer nu blir bra för er! :)
Kram kram

jessica

Jag förstår det!

Visst är han söt :) jadå jag har det bra, det hoppas jag att du/ni också har. Så gott det går.

LIENE

Hoppas teatern hjälpte lite att koppla bort från allt.
Kram :)

anna

vad roligt med teater. kram