Marknad i Säffle

Idag har det vart marknad i stan. Och trots att årets första förkylning har slagit till mot Dennis ville han gå dit.
Alla gator i stan stängs av . Det är marknad och fullt med folk överallt. och det pågår hela helgen + att tivolit kommer till stan samma dag.
Dennis ville givetvis rida på den stora hästen. dricka slush, äta sockervadd, och pimpade donuts. köpa nygjorda brända mandlar.
Åka karuseller, ta lotter, köpa helium ballonger.
Ja allt detta har vi hunnit med.
Avslutade med pizza mys hemma med pappa som kommit hem från sjukhuset idag.
En toppen fredag helt enkelt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
karuseller - rida säffle - säffle marknad - säffle marknad 2013 - säffle marten - tivoli
32
anna

vilken rolig dag och otroligt fina foton. ha en fin fredags kväll. Kram

ann-sofie

låter verkligen som en himla bra dag :)

liborius

mysigt med marknad:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Mysigt med marknad:)

Linii

Härliga bilder :)
sv: ojdå, hoppas han blir frisk snart! Förkylning är så jobbigt :/

countrylivingintheciity.blogg.se

Oj vad kul ni har haft och vad skönt att få hem din man med. Jättefina foton! Kram!

MartinaOlsson

VINN ETT VALFRITT SMYCKE FRÅN FASHIONSIN!
http://martinaolsson.myshowroom.se/35009/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-fashionsin/

Terese

sv; Ikväll ska jag och älsklingen göra en jättefin middag, och se på film och serier och bara ta det lugnt! Dudå? :)

Terese

Sv: Ja, verkligen!
Aw vad mysigt! Och kul!

Linii

Sv: jaa får se vad jag hittar på :) Hur har er dag varit då? :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

Sv: ja hon är duktig :)

Emmy

Åh vad kul med marknad, ser jätteroligt ut! Härligt att hans pappa också är hemma nu :)

sv;
Haahha och jag tar minst en halvtimma, ska det bli bra så är det ju en stund längre än en halvtimme ^^ Annars brukar jag vara slarvig med att fixa mig, i synnerhet innan skola!

Emmy

Åh vad kul med marknad, ser jätteroligt ut! Härligt att hans pappa också är hemma nu :)

sv;
Haahha och jag tar minst en halvtimma, ska det bli bra så är det ju en stund längre än en halvtimme ^^ Annars brukar jag vara slarvig med att fixa mig, i synnerhet innan skola!

Becka [fotoblogg]

Åh vad mysigt & kul!
sv: Nämen åh, vad söt du är. Det värmer så, tusen tack vackra du!
Lördagskram. ♥

Terese

Aw vad mysigt!

sv; Hihi tack så mycket! Och ja verkligen jättegott!

kaffehörnan

Ja de var det. Du har med haft mysigt, jättefina bilder

Tommy

Sv: Tack detsamma ..:)

MartinaOlsson

sv; ellerhur! :)

Inga-Linn

Sv; Tack detsamma!:)

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ja min lördag var fin ;D

Linii

Sv: låter skoj! :) Kramar

ann-sofie

svar; självfallet kollade jag idol, måste ju se vad idoldeltagarna går för :) har du hittat någon favorit ännu? med mig är det bara bra förövrigt :)

liborius

hoppas helgen varit bra!

Becka [fotoblogg]

sv: din kommentar värmer så. tack så väldans mycket kära du! ♥

Terese

sv; Jättegott!

basebollivet.blogg.se

men så mysigt! :) jättefina bilder.
Tack!
Ja, jag tackar aldrig nej till en dejt. Har inte hunnit med många alls sedan i våras. Jäkla schema dem har grabbarna :)
Kram

Villa Freja

Vad härligt att ni fick en sån mysig dag. Kram.

Sarah Persson

vad mysig ni verkar ha haft det :)

LIENE

Så gott med pizza!

Emmy

sv;
Ahaja, men hoppas det blev lite tivoli ändå för det är ju så kul :D Preciiis. Nej jag är väldigt lätt på sminkvägen jag, det är ju rätt skönt och tidssparande då jag inte ens är snabb på att kladda mascara!

Vad omtänksamt av dig, lite sen är jag nu men hoppas du sover gott inatt iaf. Kram :)

Emmy

sv;
Ahaja, men hoppas det blev lite tivoli ändå för det är ju så kul :D Preciiis. Nej jag är väldigt lätt på sminkvägen jag, det är ju rätt skönt och tidssparande då jag inte ens är snabb på att kladda mascara!

Vad omtänksamt av dig, lite sen är jag nu men hoppas du sover gott inatt iaf. Kram :)

Mamma

Oj vad roligt med tivoli, och vilka fina bilder på er.Puss o kram