Muffins bak

Nu har vi bakat muffins och ska bege oss till station för att åka till sjukhuset med Dennis hembakade hallon och blåbärsmuffins till pappa.
 
 
 
 
 
 
Muffins - dennis bakar - hallon & blåbärs muffins
36
Åsa

Härligt med go'fika, jag hoppas Ni får en bra dag tillsammans, kram

Paula´s Blogg

Härligt med muffins :)
Hoppas att ni får en fin dag!

Kram

Kusin

Vad mysigt! Ser ut som riktigt goda muffins och vad glad pappa ska bli =)
kram

molly

Sv: jag är frisk nu, lite trött som du! Det är väldigt mycket i skolan nu så jag har inte varit inne och svarat på kommentarer på ett tag! Mumsiga muffins! :)

Sandra - Med en fästman på Kumla

Åh vad gott :)

nina

Va gott det såg ut...ni får komma hem till mig o baka vettja :-)

Susan

Så smarrigt!!

Kraaam

Terese

Gott!

Julia

åh, va gott :D

anna

åh vad gott

Ellen

gott!

basebollivet.blogg.se

Men mums!

Anonym

Jo da dt e helt ok e efter op så ngt långsam i huvudet och ont i kroppen. Hur e d med dig :)?

Kram

Anonym

Jag gjordbukplastik bröst bröst op med lyft oc implantat för 10 månader sedan pga viktnedgång. Dock fick jag kapsell bildning på vänster bröst så dt det jag fixade nu. Ser bra ut men vi får hoppas att det ej blir kapsell bildning igen!

Oj vrf ont i kroppen?

Det där me och sova lät bra! Ngt jag också borde göra haha

Puss och kram

emelie

svar: hehe ja, du med! :)

Linii

SV: men jag tycker ändå ni är så himla starka! Trots er situation är ni ändå positiva och tar en dag i taget!

Anita

Smarrigt :D kram

Cissi

Men så gott!

Terese

sv; Varsågod!

Jossan

ser gott ut!

MADDISENJ.SE

det är fint med mig. hur mår du+

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad söta ni är som bakat muffins:)

molly

Sv: haha okej! Tack!

FrökenTV, bloggen om tv och film

Gott

basebollivet.blogg.se

Vad gott! :)Tack ska du ha. Kram

Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Tack, dom är riktigt gosiga :)
Men det blir lite trångt i sängen haha

Anonym

Idag känner jag knappt av smärtan faktiskt. Ba ngt svullet!

Oj det där lät inget bra alls :( du verkar ha väldigt mkt i ditt liv just nu och förstår att det knappt finns ngn tid för dig och vad du behöver men du får se till och skapa lite tid. Du måste må bra så din familj mår bra!

Varför inget dagis om man får fråga? Ingen familjemedlem som kan hjälpa till?

Ingen fara, dt får gärna vara långt :)!

Kram!

B R O W N S U G A R

Mums! Så mysigt :}

Becka [fotoblogg]

Åh så mysigt med bak, & gud så gott!
sv: Åh, vad söt du är. Din kommentar värmer så ervinnerligt mycket. Tusen tack kära du!
Torsdagskram. ♥

Emmy

Så goott med muffins, snälla ni är!!

sv;
Ja precis, helt värt att gå upp lagom för att hinna med en ordentlig och lugn frukost! Jag sätter minst lika mycket värde på frukost som att fixa mig, som faktiskt är rätt viktigt haha.

Hoppas du fick dig bra med sovtimmar idag, och att dagen varit kanon för dig! Kram ^^

LIENE

sv: Regnbågar är fina så :)

Så gott! Vi gjorde såna goda muffins i skolan på hemkunskapen. Jag lyckas aldrig göra efter den recepten. Det intressanta är att alla gör ändå lite olika muffins, tycker jag då.

Pouline Gernes

sv: visst är den!! love xx

Cissi

vad skönt att det verkar som han får komma hem snart! Håller tummarna!

Med oss är allt bra, sliten efter på tok för lite sömn den senaste veckan bara

Annika Soulcityguide

Gott med muffins!
Kram finisar <3

Annika

Så kul med marknad! Hoppas ni får en mysig helg nu när din man kommit hem. Tänker på er. Kram

amanda

ser GOTT ut :D