Glad Påsk

Önskar alla mina läsare, vänner & bekanta en fin påskhelg.
Här blir det familjemys med god middag, massa påskägg som delats ut.
Dennis var mycket nöjd med påskägg från mig, Tommy, Farmor, mormor och från sin gudmor.
Jag fick jätte fina rosor denna dag vilket är bättre än godis då jag ändå kan norpa från dom andras påskägg *s*.
Ha nu en fin påskhelg allihopa.
 
 
 
 
 
Glad Påsk - påskafton - påskhelg - påskkärring - påskris
9
GeddFish

Tack detsamma och ha det jättebra! Glad påsk kram ♥♥♥

Ann-Sofie

Tack detsamma. Vilken söt påskhäxa det var på bilden!

Morhanna

Gla´Påsk på er! <3

Kaisa

❤️Glad Påsk o kram ❤️

Åsa

Long time no see... eller något sådant, brukar "hälsa på i Din blogg men blivit sämre på att kommentera.
Jag hoppas allt är okey med Er.
Trivs Ni bra i Stockholm, längtar Ni hem?
Kram

ljuvligafyra.blogg.se

Glad fortsättning! Söt bild :)

Susan

Jag önskar er också en Glad-efter-påsk :-)
Du visar ju jordens sötaste påskkärring!!

Kraaaam

anna

vilken söt liten påskagubbe :)

ullie

hej lilla du har inte velat skriva så mycket när du haft besök . Har det varit som du hoppats? Hoppas på det :)

allt är bra här lycklig för solen m kunde blåst lite mindre.
Stor kram söta fina du <3