Presenter till lilla A

Mormor kom förbi med fina presenter till lilla A efter sin shoppingtur på NK
En fin vinteroverall från Ralph Lauren den är sådär glassigt babyrosa.
och en fin bodysuit från Molo
sedan blev det fina bodys och byxor + kofta från KappAhl också.
 

Idag hade jag besök hos barnmorskan.
V 21 och jag hade gått upp 4kg i vikt.
Mina värden var perfekta och än så länge klarar jag mig utan tillskott och järn *helt onödigt för mig sa BM*. Och när jag väntade Dennis hade jag bra järnvärde genom hela graviditeten.
Mitt blodtryck låg på 100/65 så jag är ju en lågtryckare och inte konstigt att jag är svimfärdig rätt ofta.
Mina tidiga sammandragningar får jag vara försiktiga med och förvärras dom får jag komma tebax men hon trodde dom berodde på min livssituation. Men jag ska se upp för att stressa nu och bära tungt. vi vill ju inte sätta igång en för tidig graviditet. 
 
 
NK - Shopping - baby kläder - ralph lauren
12
Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Åh, så fina kläder :)

ullie

åhh fina.
har du/ni bestämt va hon ska heta?
Hoppas du har det bra annars vännen me allt du vet o härligt att allt såg bra ut me värden o så .
stor kram till dej fina du

fashion

Söta kläder! :D

Maria

så fina :)

GeddFish

Så jättesöta kläder! Känns ovanligt för mig att få presenter så långt i förväg. Men, det är andra tider nu.
Kram!

Åsa

Glad för Din skull att värdena var okey, känns skönt då slipper jag oroa mig ;-)
Snälla rara ta det lugnt, ingen för tidigt född bebis här med allt det innebär vill vi ha :)
Jättefina kläder, speciellt MOLO min älsklingsmärke på barnkläder :)

Idag spelar Elin sin andra fotbollsmatch :) spännande, stor förväntan.

Kram

Clin

Så fina kläder =) Älskar MOLO. Deras färger och mönster är ju bara så underbara!

Ja julen är en härlig tid =) Älskar tända en massa ljus och bara mysa.
Då är december underbar för er =) Födelsedag för sonen och allt =)
Har ni funderat ut något namn än?
kraaam o hoppas du får en underbar lördag

fashion

Hoppas att du har haft en bra dag! :)

louise mamma till Hugo

guud så fina saker =)

Låter som att ni hade en riktigt härlig dag =)

Igår var vi på Titanic the exhebition i Halsmstad, såå fint.
Idag har vi bara kunnat vara hemma, ska på undersökning imorgon och får inte äta suck
hoppas du får en bra södag
kraam

Susan

Guuud så gulligt!
Ja! Var nu riktigt försiktig och rädd om dig!! ;-)

Kraaaam

Cissi

Skönt att allt såg bra ut hos bsrnmorskan! Och vilka söta kläder!

Marika

Skönt att inte du har gått upp så mycket, men själv har jag gått upp 5kg och är i vecka 32 :-)