Underbara höstrusk

Regn & Rusk...
Ja så kan man väl beskriva vädret idag. Regnkläder på lillen när vi vandrar till förskolan på morgonen. och ett paraply för min del.
När jag hämtade Dennis möttes jag av stövlar fyllda med vatten och en rätt sandig liten grabb. Ja dom hade haft vattenlek utomhus och det var så roligt berättade en glad liten kille.
Jag hade redan hunnit handla denna morgon, så idag gick vi raka vägen hem.
Först blev det en dush för att bli lite varm och få bort all sand.
Sedan bakade jag och Dennis en sockerkaka med hallon och banan så mysigt och gott , ute föll regnet och man nästan känner hur kylan vill komma in... Snart kan man dessutom tända en brasa i öppna spisen.
Ser framemot en mysig höst....
 
 
dennis bakar - sockerkaka
7
Annika

Så mysigt med sockerkaksbak och brasa. Kram Annika

Cissi

visst har hösten verkligen sin tjusning den också. Låter som ni hade en riktigt mysig dag ;)

mamma till william och wilma

God eftermiddag snäckan..så gott med hembakat..ska med baka lita gott till helgen..Hoppas att allt är bra med dig och du får en fin onsdag..kram kram

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den där såg väldigt god ut:)

anna

mysigt och gott med nybakat :) Kram

Åsa

Du är så positiv och duktig på att se möjligheter, jag beundrar Dig, kram

Ida

Regn är inte kul :( Så god kakan ser ut :)