Grattis Dennis 5år

Idag är det 5år sedan Dennis föddes. Det finaste miraklet jag någonsin skådat och den jag älskar mest i världen.
Min lilla älskling har nu fyllt en hand full med fingrar.
Stolt stod han upp i sin säng i morse och ropade mamma idag är jag fem år.
 
På förskolan blev han firad med kungakrona, leksak, jullunch och massa mys och alla barnen sjöng för Dennis och han valde leken bro bro och breja.
När han kom hem fortsatte firandet , gudmor hade kommit och lämnat present, mormor, och gammelmormor var också på besök. Det blev tårta och en lång presentöppning, födelsedagssång och lek med massa nya leksaker.
 
På kvällen kom Caroline och det blev restaurang besök för oss alla.
Sedan hem och Carro hade skaffat en chokladtårta från chokladfabriken som vi mumsade på.
 
Dennis ville absolut inte gå och lägga sig - dagen hade gått för fort, men somnade tillslut gott i sin säng.
Och imorgon kan han ju fortsätta leka med alla nya saker.
Fast imorgon ska jag ta med Dennis och Tommy på en liten överraskningsdag men än så länge är dom ovetandes men det blir en mysig start på jullovet.
 
 
 
 
 
 
5års kalas
11
Petra Olsson

Sötnosen då,en hel hand så stort.Min minsta tjej blir 5om två veckor ,som on längtar:)kram o ha en supertrevligdag imorgon

Anonym

Grattis till Dennis :-)

Kram ❤️

Geddfish

GRATTIS Dennis, i efterskott, en hel hand!
Så mysigt.
Kram, Gerd ♥

Comsi comsa


Det var jag som grattade Dennis anonymt igår, blev fel.
Av bilderna att läsa så fick han en fantastisk dag. :-)

Kram ♥

åsa

Grattis finaste Dennis, hipp hipp hurra <3

♥ Sojka ♥

Grattis söta Dennis! :)

Skaunetösen

Grattis i efterskott till Dennis.
Vad kul det lät med en överraskningsdag ihop.
Det vill vi höra mer om snart.
Hälsningar Skaune.

Svar: tack hoppas du haft en fin jul.
Yasmine mamma till Dennis

JUNITJEJ

Grattis till Dennis!

anna

Grattis till 5- åringen, stora killen nu. Kram

Johanna

Kan tänka mig att tiden går fort! Grattis i efterskott :-)

ullie

hihih sötis tro ja det att det är så spännande att fylla år.
Hade två små idag som hade myror i brallan vid läggdax så spända för morgondagen. Tänkte om det kommit någon bebis ja blev j moster här om dagen så vet ju det va ungefär samtidigt. )
önskar en jätte fin dag i morgon kram kram