Happy new year

Gott nytt år mina fina vänner och läsare. 
Ingen bebis än men en trött mamma här.  Men som vanligt håller jag igång fast jag knappt kan gå. Idag lagade Dennis mat och sedan paj innan vi tog en kvällstur till pulkabacken. Nu ska vi snart inta lite skaldjur och delikatesser ..
Och sedan skåla in 12 slaget innan sängen väntar. Gott nytt år på er och jag önskar er alla ett fint 2015. 







8
Skaunetösen

Gott Nytt År.
Vad skönt att du inte behövde åka iväg till BB igår i alla fall.
Hoppas det blir snart.

Glömde skriva detta till förra inlägget: Tommy tittar alltid på Dennis med sån kärlek i blicken. Underbart att se.

Hälsningar Skaune.

Svar: var på förlossningen i förgår då jag inte får sova och mår dåligt. fick en sömntablett men hjälpte inte ett skit. dock gjorde läkaren en hinnsvepning men verkar inte lyckats ... barnmorskan vägrade skicka hem mig så fick åka dit direkt men är hemma och mår någorlunda hoppas bara hon vill ut snart.
Yasmine mamma till Dennis

Geddfish

God fortsättning på 2015! Då blir det en nyttårsbebis,, härligt! Kram!

åsa i åsele

Hinnsvepning, varför gör man det? Jobbig väntan... speciellt när Du inte mår riktigt bra.
KRAM <3

Cissi

Hoppas bebis tittar ut snart ;) massa kramar

åsa i åsele

Okey, tack för info :) Gjorde det ont? Kan de inte starta förlossningen på medicinsk väg, Ditt mående lär ju inte bli bättre ju längre Ni väntar...
kram

Petra Olsson

God fortsättning på 2015,spännande vilket datum är planerat?min Nova fyller 5år i morgon,minns när jag väntade över nyår det var superpirrigt,kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät härligt :)

anna

God fortsättning. kram