Pappersfix

Åh Idag har man hunnit med att fixa ärenden på stan, vart på banken, shoppat.
Och fixat dagens pappershög.
Det är som sagt mycket att försöka hålla reda på.
Dennis får ju typ mer papper än mig varje månad ja ni ser ju högen.
Jag får deklarera för 2 detta år tror jag.
 
Trodde latten jag gjorde i mina nya fina glas skulle stilla mig lite. När jag var klar hade den redan hunnit bli kall.
Men nu får det bli kvällsmys i soffan under favoritfilten.
 
 
 
5
GeddFish

Jag kan förstå att det blir mycket pappersfix. Du är änka och Dennis får väl någon slags ersättning. Tur det finns lite skyddsnät upp i all bedrövelse.
Varmaste kramar, Gerd♥

Susan

Visst är papper pyton!!
Men skönt att killen har inkoms och behöver deklarera…så länge snälla mor gör det åt honom :)))

Kraaam

anna

hoppas att du får en mysig kväll. Kram

Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Härligt!
Tack snälla!!
Kram

LORISSA LOVEBOMB

Pappersarbete är sämst... jag önskar jag kunde anställa någon att sköta allt sådant åt mig >.<