Åmåls hamncafe & Sol / Bad

Började dagen med att inta en god räkbaguette på Åmåls hamncafe.
Dennis ville givetvis ha glass där myste vi i morgonsolen innan vi åkte till Källarbacken för sol och bad med
Ulrika och Dennis kompis Viola.
Det byggdes sandslott och badades massor ingen står väl ut på land just nu. Men vi svenskar bör väl inte klaga allt för mycket snart har vi snö och vinter.
Efter det åkte vi till Heidis och åt mat.
Och på kvällen intogs milkshake på allekiosken och det blev 2 st då ska vi tilläga att jag borde slutat efter den första dom är rätt mastiga.
 
Nu blir här en lugn kväll
 
 
 
 
 
 
 
heidis - källarbacken - säffle - åmåls hamncafe
5
Emma

jag blir alltid så orolig inann jag känner de riktiga sparkarna. Tur jag ska till BM imorgon så hon kan kolla hjärtljud så jag får bekräftelse på att den lever. På fredag är de ju ultraljud. Har ogfta ont i magen , så blir mer orolig då , då jag fortfarande inte känner rörelser ännu:( Har ni börjat handla till bebis ännu:)?

ullie

mmm mys bilder
jaq det har du rätt i det va ju jätte långt. behövs "skalas av" I BLAND :)
hahah nää du söta goa avlida får du inte men ja håller me man blir trött när det e så varmt har typ 28 här inne ännu på kvällen o tvärdrag Här kollar vi sagan om de två tornen eller va den heter me hoberna :) puss kram

anna

underbara bilder :) Kram

Clin

Vilka härliga bilder =) Så sommar!!

Vad blev det för film igår?
Hoppas du får en underbar dag!!

Åsa

Fina bilder som alltid :) det är ju detta vi längtat och väntat på, denna härliga varma soliga sommar vi har väntat på sedan augusti förra året.

Nu är det dax för magbild tycker jag :)

Kram