Är det en flicka eller pojke?

På tisdag är det dags för ultraljud så nu låter jag mina bloggare få ge sig in i gissnings leken.
 
I början trodde jag på en flicka men neeej detta är helt klart en pojke *s*.
 
Vad tror ni? är det en flicka eller pojke som gömmer sig därinne?
 
 
 
 
 
 
Gravid - bor or girl? - flicka eller pojke? - vecka 18 - vänta barn
16
ullie

skrev på insta flicka så får väl stå för det här me då fniss

åhh stackare vet ju hur det e ja har me idag o tagit tabletter.
ingen åska här idag. varit i falköping o vänt så trött kanske för mycket. nu lite toast mackor me familjen puss vännen min

Åsa

hm funderar... har Du någon uppfattning om hjärtljud?
under 140 pojke å över = flicka

kram

Mamma mindy

God kväll snäckan...Ska bli skoj att höra va det är...skulle varit skoj om man fick reda på det innan alla andra läsare får det :) tror det är en prins som växer sig stor i din lilla mage..
Svar till ÅSA det stämmer inte med hjärljuden..inte på mina barn..det är så olika..kram på dig vännen.kram kram

Mamma mindy

Hoppas att ni kan se vem som växer där inne så du kan planera lita inför de kommande månaderna..hoppa att värken i huvudet släppet..tror mycket på trycket på värmen hjälper till lita med tyvärr..du får äta järn tabeltter..ha en fin sommar kväll..kram kram

Mamma mindy

Vännen du måste ta dig till en läkare...dina symtomer känns som mina med för lågt blodvärde...ta tag i det vännen för din egen skull.kram kram

GeddFish

Hade jag träffat dig på riktigt, hade jag nog kunnat se pojke eller flicka, brukar lyckas. Men på denna lilla bilden, ja, inte hundra nu då, men den säger mig pojke.
När jag väntade mina fyra barn, fick jag snällt vänta tills de kom ut för att se vem de var ;) Tydligen annorlunda nu.
Kram!

Johanna Svensson ♡

En flicka kanske? :)

ullie

mmm har både pms migrän o kronisk migrän nu så typ var dag orkar inte i bland inga tabl hjälper :( Så ja vet va du menar vännen

KassandraPalma

jag tror det är en pojke :)

Clin

Jag chansar på en pojke :D

ja te är gott =) Regnade hela gårdagen hos mig med men det behövdes verkligen!

Hoppas du får en underbar dag. kram

Alina

Hoppas på pojke :))

Alina

sv: Ja får du kan du ju använda det du använda till Dennis :)

Åsa

Jag tror Du borde be bm kolla blodvärde, blodtryck etc för det låter inte okey med Din huvudvärk och mående, det kan ju bero på värmen men bättre kolla upp om det behövs nån form av medicin.
Elins hjärtljud låg konstant över 142 därför min kommentar om flicka ifall högre hjärtljud.
Jag var ju skitdålig hela tiden jag väntade Elin, fick järnsprutor då järntabletter inte hjälpte.
Kram min fina vän

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Spännande! Jag har inte en aning, kanske är det en liten son till du väntar:)

sv: Tusen tack. Vad roligt att du gillar mina bilder:)

Jessica

Tror det är en liten flicka i magen:-). Såg dig och Dennis på stan när ni var hemma i Säffle men hann inte vinka, satt inklämd mellan 2 barnstolar i baksätet:-). Du har iaf en söt liten mage! Kram

bookofems.blogg.se

åh, vad spännande:D