En torsdag med mormor

Idag kom min mormor på besök eller som dom flesta nu kallar henne efter att Dennis döpt henne till "Mimmi".
När jag var liten kallade jag henne för mummi och morfar för Kikke. och dom namnen håller än idag trots att min morfar gått bort.
Vi fikade i centrum, pysslade pärlarmband , Dennis och mormor  klädde ut sig och lekte för fullt hade leksaker i hela vardagsrummet.
 
Sedan ordnade jag lunch till oss innan mormor åkte hem.
 
Sedan har jag pysslat med en wall stickers i Dennis nymålade rum *det blev en nöjd kille*.
Han ville minsann ha ugglor på väggen i sitt rum.
Nu ska det beställas hem lite tavlor och hängare som han vill ha.
Motiv är ännu oklart. Men han gillar ugglor..... djur överlag. killen ska ju bli veterinär säger han..
Men även polis och brandman och busschafför.
 
Efter ett gött samtal idag så har jag lovat Dennis en mamma + son dag imorgon.
Han har valt bio imorgon + middag på söder och så ska han få en valfri leksak ur leksaksaffären.
Det blir nog en underbar fredag det och en perfekt start på helgen.
 
Älskar min favorit kille och se så fint hans rum blev.
 
 
 
barnrum - inredning - mormor - ugglor - wallstickers
7
Åsa

Så fint det blev.

Pannkakor känns inte lättsamt i sommarvärmen.

Vi har ätit snitzel & ris med vitlökssås till middag.
Nu när J har börjat jobba blir det lagad mat till middag varje dag, under Js semester och när det var så varmt blev det inte alltid lagad mat utan det kunde vara varma mackor eller sallad.

Kram

Johanna Svensson ♡

så söt han är! Och fint rum :D

livet med Asperger och kronisk smärta

fint de blev

Clin

Så fint rum till en super söt kille!! (får man säga det om en kille!? ;) )
Ugglor är ju bara så söta!

Vad mysigt med en mamma.son dag!! Det är så behövligt för båda parterna! Älskar när jag och mina barn har det. En i taget ;)

kram

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vad gulligt det blev.

Johanna Svensson ♡

Svar: varsågod! Ja visst vitt är fräscht och stilrent! Ska själv tapisera mitt rum vitt om ett år :) Kramar

anna

Rummet blir jätte fint. Vad roligt att mormor kom på besök. Kram