Fika i Trångsund

Idag har det blivit fika i Trångsund med kompisen Malin.
Dennis åt massor utav glass - ja det är ju sommar och vad svalkar då bättre i värmen.
Var en mycket trevlig och mysig tur med massa skratt & go fika.
 
 
 
På hemvägen stötte vi på min mamma så hon gick hem till mig med Dennis. Och jag sprang och fredags handlade.
Det blev tacos och lite godis till kvällens fredagsmys.
 
Önskar er en fin helg
 
 
 
cafe - fika - fredags mys - latte - nobel glass - trångsund
15
Caroline Kämpenberg

SV: Ohja! Tårtan var riktigt god :) tack och detsamma! Ha en bra helg! Kram

Emma

haha den sista bilden där Dennis härmar var charmig:)

Johanna Svensson ♡

Aldrig fel med lite fika :) och tacos åt jag med idag! Kram

livet med Asperger och kronisk smärta

mysigt

Emma

haha vad fräkt. Är du i v 16? jag är v 17+4 , tänk om vi får 1 dag emellan igen haha;) Man vet aldrig ju:)

Sessan1

Grattis Grattis.
Vad kul att höra att du väntar bebis! <3
Hur långt har du gått?

Kramis Sessan1

GeddFish

Riktiga mys- och humorbilder! Kram ♥

ullie

oj konstigt att kommentera idag för mej vännen m nu gick det. . hade du inte klippt ditt långa hår? ser långt ut än =) på sommaren Får man fika älskar fika ja me :D

Petra

Glass tillhör sommaren;)så kul att se ilderfrån Trångsund hihi det tor tråkiga höghuset bakm dig bodde min pappa i när jag var liten:)kram o hoppas du mår bra.

Clin

Fika är livet ;)
Tacos, allas fredags middag!! Men så sjukt gott och man kan variera det på så många olika sätt.

hoppas du får en underbar helg
kraaam

VERONICA - modeblogg

Åh gud så mysigt, ser ju underbart ut! :) Så fina bilder här på din blogg. Underbar blogg! Ha en så fin lördag, kramar på dig!

Åsa

Mår Du bra nu?

Ni ser ut att haft en fin dag.

Kram

KassandraPalma

så fin klänning !

Kaisa

Jag brukar inte kommentera kläder men din klänning gillar jag.... :-) Fortsatt fin sommar önskar jag dig och alla andra runt dig! :-) Kram

Angelica

Nu är jag hemma igen från Västervik. Haft det helt underbart. Är nu hemma och svettas som fasen. Tvättar o städar, samtidigt som det är 30,5 grader. Puhh. Räcker med +25 tycker jag :) Men vill samtidigt inte klaga, då jag inte vill ha regn o kallt.