Första dagen i säffle

Steg upp innan klockan slagit 5 efter en natt utan sömn. Dennis var duktig och steg upp utan protester.
Sedan började en tidig resa från Stockholm mot Säffle.
 
När vi kom fram åkte jag direkt upp till Jupiter för att hälsa på våra gamla grannar. En och annan tår föll.
Både av kärt återseende men även jobbigt att se huset. Även om jag känner att det bästa var att vi faktist flyttade till Stockholm.
Men vi hade dom mest underbara grannar man kunde ha.
 
Sedan blev det en snabbis lunch på alle kiosken innan vi åkte och badade blev först källarbacken och sedan till Duse där vi träffade Jonas och Jörgen. Det blev lite bad och strand mys innan vi tog en milshake och åkte förbi Ullie och Jonas på en liten snabb visit.
 
Sedan kom vi hem en snabbis och då ringde Ulrika och då blev det en tur till hennes landställe där vi träffade
Leif , Mikaela lilla Vendela och Dennis mest saknade kompis Viola. Det var verkligen ett kärt återseende och glädje rop. Bjöds på mysigt fika precis vid vattnet.
 
Så hemma var vi efter kl 8.
 
Imorgon blir det att träffa familjen här och det ska bli roligt.
 
Har vart underbart att komma hit, men en känsla jag fick direkt när jag kom som kändes så märklig det var en tomhetskänsla. Men på ett bra sätt. Kändes tomt utan Micke här men känslan i Stockholm är att han är med oss där på ett helt annat sätt. När jag kom hit fick jag inte samma känsla.
Men hans vilja är ju att vara där vi är , så kanske inte så konstigt egentligen.
 
Nej nu blir det snart sängen, jag ska ju orka en heldag imorgon också.
 
Söta Dennis & Viola vid stugan
 

Ulrika, Vendela , jag och Mikaela
 
Liten Dennis på Duse
 
 
 
Säffle juli 2014 - duse - första dagen i säffle - stranden
5
Mamma

Härliga bilder på er , det var nog rätt att åka och träffa alla gamla vänner. bekanta .anhöriga . Det är klart att det känns / puss o kram till er.

Susan

Vilka goa barn!
Jag önskar er en härlig semester och vad jag förstår med träffar av riktigt fina vänner.
Ha det bäst!

Kraaam

ps. Elin är beräknad till 18/12 enligt barnmorskan men 22/12 enligt henne själv :)

GeddFish

Så bra ni gjorde den här resan. Allt ska göras en första gång, för att kunna gå vidare och ni hade ju ett rikt umgängesliv i Säffle.
Kram, Gerd

KassandraPalma

härliga bilder!

Åsa

Blandade känslor förstår jag.

Hur tar familjen att Du är gravid? Är de positivt inställda, tänker på Mikaels familj.

Jag hoppas Ni får sköna dagar.

Kram