Grillkväll i Annelund

Började dagen med en fika med Nina på Holgers Cafe 
och en alltid så glad Dennis som skrattar högt och ljudligt.
 

Jag börjar med att be om ursäkt för alla gäspningar (det var en trött Yasmine idag).
Där sprang jag även på goaste Christina som jag inte sätt på bra länge.
 
Efter en stund såg nog dom flesta att jag såg helt svimfärdig ut i det varma vädret.
så blev en stunds vila på sängen.
 
På kvällen blev det grillning med Ullie,  Jonas & deras barn, Putte & min svärmor, Dennis farbror Tommy)
det var riktigt mysig kväll och så skönt att sitta utomhus och äta.
En mycket trevlig kväll med släkten & Goa vänner.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Annelund - grillat - sommar - säffle
3
GeddFish

Jättemysiga somriga bilder, så som det ska va! Jag klagar inte över värmen, tids nog kommer regn och blåst och sen snön.
Dricka mycket vatten!
Du ser ju väldigt fräsch ut och i vitt, så fint! Vad kul att göra denna släktresan och kunna göra så många uteaktiviteter i det fina vädret!
Kram ♥

VERONICA - modeblogg

Underbara bilder! :) SÅ härliga :) Ha en helt fantastisk sommar-dag, hoppas den blir full av härligheter! Kramar!

ullie

oj ja men det e ju såå varmt nu hjälpte inte me åskan som va här heller. så kul me lite mys med så många.
varit ute me väninnan en gångrunda så nu dusch sen läggdax snart kram vännen natti