Söta busfrön är det bästa som finns

Idag har vi umgåtts med Camilla och Ronja.
Jag bjöd dom på en fika i centrum , barnen busade och stojade ja barn ska väl ändå inte vara alltför tysta.
Här var det skratt var 4 sekund. Kul med glada små busfrön och mamma fika/prat.
 
 

Sedan gick vi hem äntligen är Dennis rum färdigmålat så idag bar vi in alla leksaker.
Vi sorterade en låda med smurf och jake saker en med turtles mm ja ni förstår.
Nu är det ordning och reda och Dennis är faktist en ganska så ordningsam 4åring som städar sitt rum utan problem eller protester.
En påse leksaker gick till släng, en gick till kommande bebis och en påse blev sälj. Bra att rensa med jämna mellanrum.
Nu vill han dock ha en ny matta i rummet, och nya tavlor helst med ugglor på.
vi har beställt hem en del på nätet.
 
Sedan har det blivit en hel del pappersjobb och nu ska jag sätta mig med det roligaste..hmmm.
Äsh jag överlever nog det också.
 
 
bageri paus - busfrön - fika - latte - lyx frukost
13
Mamma mindy

God kväll snäckan..så fina bilder..Vi får träffas en dag längre fram..hoppas att ni får en mysig resa uppåt landet..kram kram

Susan

Åhh så härligt smittsamt de skrattar, de små sötingarna.
Lyckliga glada barn är det absolut bästa som finns!
Min mormorsprins är helt också helt tokglad i ugglor! Häftigt att ett djur kan fascinera så...som inte är tiger eller lejon :)
"Kommande bebis"???
Har jag missat något?? <3

Kraaam

Mamma

Ska bli spännande att se Dennis nya rum på fredag när jag kommer till er . Härliga glada barn. Puss o kram till er.

Johanna Svensson ♡

Gud så söta! :D Ger en glädje! Kram

ullie

Det är ingen fara gumman är så in i vassen trött jämt så ska bli skönt me långledigt här sen .
Du måste va rädd om dej oxå stor kram

KassandraPalma

så fina bilder!

Clin

Så mysigt med fika =)
Du får visa bild på Dennis rum sen så man får se. Nyfiken ju ;)

Hoppas du får en underbar dag. Kram

mamma till william och wilma

God kväll snygging..Så skoj att ni med ska resa bort i några dagar :) Borta bra men hemma alltid bäst :)
Ha en mysig kväll.kram kram

Åsa

Glada barn = glada mammor :)

Kram

FrökenTV, bloggen om tv och film

söta bilder

Susan

Sv: Ahaa...den gulliga bebisnyheten hade jag ju missat STORT. Men nu är jag ikapp!!
Det betyder att min yngsta dotter och du ska ha ungefär samtidigt. Hon är i v 18...men det är hemligt ett par dar till :)
Ett barnbarn till för mig. UNDERBART!

Kraaaam

Johanna Svensson

Hoppas du får en fin fredag, kram ♥

VERONICA - modeblogg

Glada barn sprider sån glädje, så fina bilder! :) Ha en underbar fredag fina du, kramar på dig!