Bebis & Barn Shopping

Har så smått börjat inhandla lite kläder man kan ju inte motstå allt sött i affärerna.
baby avdelningen var det ju några år sedan jag handlade på.
Men då vi inte vet kön så inhandlas neutrala färger som både flickor och pojkar kan ha.
Busungen tröjor från lundmyr köptes även till min gudson.
Dennis är som mig han tycker det är kul att gå i affärer och särskilt nu när han får välja kläder till "lillebror" som han säger. Men han är också noga med vad han själv väljer till sig själv.
 
Nu är första trimestern klar och jag har har gått in i den andra. Hoppas att denna ska få mig må lite bättre.
 
 
 
 
Gravid - HM - baby kläder - baby shopping
15
Åsa

Oooo att köpa bebiskläder är roligt. När ska den lill* komma?

Jag hoppas Du slipper må dåligt hela graviditeten.

Ha en fortsatt fin måndag, kram

Anonym

Ååh så sött! Ja kommer nog ge mig ut ganska snart för baby shopping jag med, även om vi redan har mycket från barn nr 1 :) älskar lundmyr och Newbie från Kappahl :)

lejoninnan-52

Jaaa, vad härligt och kul.
Hoppas du får må bättre nu.

Svar: tack snälla ja det hoppas jag med.
Yasmine mamma till Dennis

Hanna Karlsson

Söta kläder!

Åsa

Kommer Du att ta reda på könet?
Eller väntar Du och låter det vara en överraskning?

ida foto. ♛

åh så söta kläder :')
sv; tusen tack ❤ tack detsamma :D

Åsa

I Västerbotten -när vi väntade Elin - fick man inte veta kön pga det blivit fel å nån förälder tydligen blivit upprörd...
När vi gjorde tillväxtul fick vi dock veta av den äldre barnläkaren veta att det var en flicka, helt tvärt mot vad min bm hade trott.

Mår Du lika samma nu som när Du väntade Dennis?
Jag har hört att man ofta mår sämre när man väntar flicka.
Sant eller falskt...

Kram

JUNITJEJ

Så söta plagg!

GeddFish

Vilka söta och mjuka fina kläder det finns nuförtiden. När jag väntade mitt första barn, då var det Videlen som gällde, det kunde bli lite hårt efter några tvättar, annars gulligt. Och så kråsskjortor omlott.
Och helst köptes inget i förväg!
Nu är det andra tider, andra kontroller och teknik.
Hoppas du mår bra nu, kram, Gerd, som har haft min yngsta "bebis" hemma några dagar ♥ barnen blir aldrig för stora för Mamma ♥

Cissi

Så spännande och så speciellt att handla de där små pyttekläderna ;)

Mamma Mindy

Hej gumman..Finns så mycket skoj att köpa till bebis...Hoppas att du får en fin sommar dag söta..kram kram

Malin

Grattis till graviditeten !
Hoppas att du mår fint och allt går bra :)
Kram

louise mamma till hugo

Har helt missat att du väntar tillökning.
Stort grattis, vad roligt =)
Kram

Maria

Grattis till det lilla livet i magen!
Finns ju inget mysigare än att få köpa bebiskläder :)
Hoppas att du får må bättre nu!!

Önskar Er en fin dag.

Clin

Naww så gulligt! Man blir ju rent galen på allt sött. Kanske får skaffa en till ;)