En nöjd kille efter en heldag på Andys lekland

Tisdag och idag blev det en tur till Andys lekland där vi lekte i flera timmar.
Långa ruschkanor, hoppborg och studsmatta och massor av klätterställningar..
Ja svetten rann om Dennis. Han träffade även sin kompis från förskolan som var där och dom hade ju jätte kul tillsammans.
Det dracks slush i många färger, pannkakor med sylt och grädde och hallonpaj med vaniljsås intogs i cafeterian.
Ja dagen var minst sagt lyckad för lilla Dennis.
 

Sedan tog vi och handlade på citygross när vi kom ut därifrån fick jag ett hemskt blodtrycksfall, ni vet när benen inte bär. Jag fick sådan frossa och blev iskall och fötterna som började krampa. Jag hängde över cafeterian där för att snabbt få i mig något och efter en stund kunde jag resa mig igen.
 
Likadant i förgår min mormor trodde jag skulle svimma jag blev helt vit i ansiktet och mormor säger.
-du svimmar väl inte nu.
- nej mormor jag sitter ner nu svarde jag.
 
Blir lite läskigt när det sker så ofta, men men.
Nu är det kväll så ska bädda ner mig och Dennis i soffan så ska vi titta på en ny smurffilm som jag köpte idag åt honom.
Till middag idag lagades det tacos och ikväll ska jag ha eget mamma mys med baguette, räkor och aioli-det kan jag faktist vara värd.
 
 
 
 
 
 
 
 
andys lekland - lekland i länna
8
anna

fy vad läskigt :( vet hur det känns, blir också sådan ibland och tyvärr nu det sista har min dotter svimmat en del. Ni hade en rolig dag iaf. Kram

GeddFish

Hoppas du bättrar dig så det går över, måste kännas läskigt!
Skönt du tar dig lite mammamys. Kramkram <3

Mamma

Ja det är du värd tusen gånger om .

Åsa

Men lilla söta vän Du måste vara rädd om Dig det finns bara en av Dig.
Hur gick det hos läkare, berättade Du om Dina blodtrycksfall och var ärlig om hur Du mår?
Du är sådan fin mamma, hittar på och gör massa roligheter för söte Dennis.
Kram

Anki

Den där yrseln du har, är garanterat graviditetsbesvär:)

Kraaaaaaaam

Elena

Åh, skojigt! :)

GeddFish

Har förstått detta, att det är grav.kompl. Så beämnde de detta förr ;) Kram ♥

Lydia

Gott!