Muffins bak med lill prinsen

Helgen har gått fort... Känns som den sprang förbi.
Lördagen spenderades på leklandet med Dennis där vi åkte rushkanor, klättrade och åt varsin pannkaksmeny.
Körde rallybilar mm.
 
Efter det åkte vi hem. Lagade middag tillsammans.
 
Sedan bakade vi muffins. Dennis ville bjuda Tommy och det var svårt att förklara att han inte kunde komma.
 
Idag är det söndag och jag och Dennis träffade min mormor i centrum sedan gick vi till kyrkogården och la en blomma och tände ett ljus.
Sedan tog vi en fika på paus bageri innan vi gick hem till oss och lekte vidare.
Min mormor ville se bilder från våran semester resa, och jag har framkallat ganska många bilder så hoppas dessa kommer imorgon om jag har tur.
 
kose vi på sofaen sammen  jeg og dennis...
ha en fin søndag mine venner
 
 
 
 
Muffins - dennis bakar
15
Kaisa

Ser gott ut, mums...
Jag har lyckats stuka foten idag, hade en timmes smärtsamt linkande hem. Nu är foten inpackad i bandage.. Annars har det varit en fin och solig dag i Hagaparken. :-)

Kram ❤️

Kaisa

Ser gott ut, mums...
Jag har lyckats stuka foten idag, hade en timmes smärtsamt linkande hem. Nu är foten inpackad i bandage.. Annars har det varit en fin och solig dag i Hagaparken. :-)

Kram ❤️

JUNITJEJ

Vad de ser goda ut!

Petra

Så gott det såg ut ja helgen gick fort men härligt med en massa sol,kram

Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Ser jättegott ut, och verkar som att ni fått en mysig helg tillsammans <3.

Ja, jag försöker, men det är svårt att hålla huvudet uppe ibland.

Kramar tillbaka!

ullie

Va kul gumman att hå många bilder att kika på dem tankar man ofta energi på när det känns jobbigt tycker ja.

vilken härlig helg ni tycks haft jo de går lite för fort faktiskt.
Ha en fin start på veckan vännen krma kram

Hanna Karlsson

Gott det ser ut!

Susan

Härlig leklusta och mumsiga muffins.

Kraaaam

anna

dem ser underbart goda ut. kram

en chic mammas bekännelser

gud så gott :D vilken härlig blogg du har :)

linellas

kul att baka tillsammans! ser gott ut :)

Cissi

Låter som en mysig helg ;)

LYFTMER

Mysig helg!
Va gott med muffins :D

LYFTMER

Mysig helg!
Va gott med muffins :D

Johanna

Så goda dem ser ut! Kram