Vår semester resa i bilder

Här får ni se lite bilder från vår härliga semester på Teneriffa.
Resan var både behövlig och helt underbar.
Magiska stunder och vackra platser mer kan jag inte säga.
 
UNDERBART
 
Dennis fick äran att bli uttagen att vara med i delfin showen
 
Tommy & Jag vid poolen
 
Dennis badar
 
Massor utav hajar

Tommy & Dennis

Dennis

I Tommy & Mormors famn

Yummy

På stranden

Första dagen i poolen
 
Loro Parque

Delfin show

Lek i poolen

simtävling med Tommy var det bästa

Grabbarna
 
Idag kom även intervjuen ut med mig ni hittar den här
Kärlek. - Resa - Teneriffa - delfin show - loro parque - semester
10
Johanna - A dream as a model ♥

lät härligt ju :)
svar: Kul att du tycker det, ska med sova! kram

linellas

härliga semesterbilder!

Sofie Westberg | sofiewestbergs.se ♡

Härligt! (:

sv: Allt är bra med mig! Hur är det själv? (:

VERONICA - modeblogg

Vilka underbara bilder tjejen, riktigt härliga :) Ser ut som en riktigt fantastisk semester :) Kramkram

LYFTMER

Härliga bilder! :D

Joe

Underbart! Riktigt avundsjuk. Hade också behövt semester :)

helena

Härlig semester :) är han en vän eller finns det kärlek i luften? :)

GeddFish

Jättehärliga bilder! Dennis är verkligen ett fotoämne, han poserar mycket naturligt och härligt.
Jag har också varit utomlands, har varit i Bryssel och besökt EU. Kram♥♥♥

kusin

Härliga bilder!
Det ser ut som en perfekt resa och wow vad roligt med delfiner för dennis! =)
Kram /kusin

anna

å vilka vackra bilder. syns att ni har haft en toppen semester. kram