Dans show

Idag är det söndag och som vi längtat till att få se vad som händer där inne i danslokalen och vad har dom gjort där inne i 10veckor när vi föräldrar väntat utanför den stora danslokalen.
Idag fick vi veta för idag var det show och alla barnen fick ta med sig 2 personer.
Dennis bjöd med mig och sin mormor på showen.
Och det var så kul att få se barnen dansa dom var fantastiskt duktiga och söta.
Man märker hur bra dans är för barnen motion för hela kroppen och det gör honom verkligen glad.
Efter showen fick man fota lite. och då kom den stora Funky Björnen och dansade lite och kramades med barnen.
Diplom utdelning var det också till alla små stjärnor.
 
 
 
 
 
 
 
 
dance - dans - dans show - dansskola - funky björnen - funky kids - funkykidz
19
Susan

Vilken dansstjärna!

Kraaam

KassandraPalma

åh så härliga bilder!

Annster

Fina bilder :)

Geddfish

Vilken dansstjärna! Söt, mysiga bilder. Kram! <3

Comsi comsa


Underbara bilder och jag kan tänka mig att ni var nyfikna, dans är bra för ALLT. Kram ♥

♥ Sojka ♥

Så roligt! :)

Petra

Så kul med show 😃såg din stjärna på tv med reklam för BR så duktig kille du har ,kramar

åsa

Okey, jag trodde blöjbud bara levererades i stor stan, då håller jag med att det är en bra ide när det är lika i hela Sverige :)

Så söta <3 fina bilder, såg ju på Instagram

Kram

Emmy

Åh vad trevligt!!

sv;
Jag som inte är van undrar hur det egentligen är att vakna upp under nätterna, att alltid göra det... Vad svårt att du har att göra ändå - men det har väl sin ända sedan också (iaf med att sköta barn)! Tusen tack för din omtanke, hade en finfin dag sedan i vilket fall som helst. Kram :D

Susan

NU har jag sett söte Dennis på reklamen!!
Mysigt <3

Kraaam

Clin

Så roligt =) Både för barnen och föräldrarna!
Svar; usch för att sova 2 timmar per natt! Jag hade dött. Även om jag inte sover speciellt mycket så är 2timmar rent för lite ;)
Förstår dock att det är svårt att ligga bra för dig. Magen är väl lite i vägen ;)
kraaam

louise mamma till hugo

Mysigt med dansuppvisningar :)
haha nehh svårt att hålla sig när det står god mat på bordet.
Fick tyvärr avbryta pg av en nerv ikläm men ner gick jag iallafall :)
Låter mysigt med bullar och skumbad :)
Ha en bra Tors
Kraam

Anna

vad roligt :) ha en fortsatt bra dag. kram

Annika

Underbara bilder, och vad kul med dansuppvisning. Finns väl inget bättre än att se sina barn in aktion. Ha en fin kväll. Kram Annika

Patricia

Nej men så skojigt att se:) Så söt han är din son:)

MATILDA

vad gulligt! :D

åsa

Saknar uppdatering. Jag hoppas allt är okey med Dig, kram

Geddfish

Lördagskram, hoppas allt är väl! /Gerd

Annika

Ååååå va underbart!!!!