Min Tv stjärna för BR-Leksaker

Idag började TV reklamen sändas  som Dennis och Junie gjorde i Danmark under höstlovet för BR-Leksaker.
Jag såg den nyss på Tv. Fick sms av kompisar som såg den redan imorse och det var kul.
Jag och Dennis hörde den nyss på kanal 4 och båda sprang till TV för att kolla.
 
Min lilla Tv stjärna... kommer synas en hel del fram till jul nu.
Och han tycker det är jätte kul att se sig själv på tv.
 
 
 
 
BR leksaker - BR-Leksaker - TV - brleksaker - julreklam - leksaker från br - reklam
23
Anki

Åh, sicka sötisar,

Villa Freja

Å så kul. Förstår om Dennis är glad åt att se sig på teve.

Clara

Så kul!

Isabell

Svar: ja visst är dom!

Sötisar :D

Geddfish

Vad kul, men vad snabbt det gick! Var inte många sekunder. Men, så söta! Kram!

Camilla

Vad kul! Förstår det måste kännas speciellt att få se sig själv på tv :D

Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

så duktiga:)

Ninni

Men vad kul!! Å så stilig han är! Förstår att han tycker att de e kul o se sig själv :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men vad gulligt:)

patriciac.blogg.se

Jag skulle så gärna vilja bli nästa veckas blogg på besökstoppens sida så gå gärna in och rösta på Lillans blogg där http://bloggar.besökstoppen.se/

Elina

Åååh, vad spännande det måste vara för er!

KassandraPalma

åh vad roligt att han gjorde en reklam!

anna

Vad kul, ska hålla utkik på tv :) Kram

Emmy

Wow, vad roligt!! :D

sv;
Åh det låter trevligt! Nu förbereder jag mig för att plugga litegrann, vad händer hos dig då? Kram ^^

♥ Sojka ♥

Gud så roligt! :) Vad fin han är! :D

Ja det är verkligen mycket mer motiverande och man vill liksom inte fuska med träningen när man vet att man ska till henne om en vecka igen. :)
Ah okej, förstår vad jobbigt. Kram fina!

ullie

underbara lilla barn man blir så glad när de e så duktiga o gulliga

Susan

Så söööööt!!
Hoppas jag snart ser det på tv också!
Får ta tv-häng i kväll ;-)

Kraaam

åsa

Duktig å fin D <3

Paula´s Bloggplace

Den såg ju jag :) KUL!
Har flyttat till wordpress nu. Välkommen dit!
Ha en bra dag!

Kram,kram

Emma

hihi , han är så söt:)

Comsi Comsa


Hejjjjj, såg just Dennis på fyrans reklam, kul, kul, vilken superkille.... :-)

Kramar ❤️

Annika Soulcityguide

Jag såg den igår på tv :) Jättebra!
Kram

maria at inredningsvis

AWW vad söt GRATTIS :) hoppas du får en riktigt mysig helg.


Jag bjuder upp till Tävling om äkta smycken på bloggen :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)