En fin söndag

Vi hade en tidig uppgång denna söndagsmorgon.
Vi åt frukost och sedan gick vi till blomsterhandeln. Dennis valde vita roser och jag valde röda så satte vi ihop dessa till vår kära man/pappa på kyrkogården. Det var så vackert där på morgonen. tystnaden, Massa höstlöv. massor av vackra blommor. Vi satt där en stund tillsammans och tänkte skrattade och grät. Vi pratade om allt vi gjort.
Dennis sa att pappa ser oss nu mamma och han är glad för dom fina blommorna... Tänk om pappa sitter breve oss på bänken bara att vi inte kan se honom.
Ja vem vet egentligen vad som händer....
Året som gått har vart tufft, det har gått fort, saknaden är dock lika stor kanske t.o.m större. Mycket går upp och ner men den kärlek vi har och även jag och Dennis den är helt oslagbar. Vi har en speciell relation med så oerhört mycket kärlek. Vi lever ju verkligen för varandra och banden stärks något oerhört. Kanske för att man är så rädd om det dyrbaraste man har. och rädd att något ska hända den man älskar mest. Dennis är mitt liv och kommer alltid vara.
 
Efter kyrkogården var det dags för dansen, vi föräldrar satt utanför och väntade.
Ska bli så kul att se hans uppvisning i november. Då kommer kameran vara laddad.
Efter dansen hade jag en svettig liten kille med ruffsigt hår, han ville gå på paus med sin dans kompis och fika, så jag och kompisens pappa tog med dom på en fika.
Först åt han en fralla och sedan en stor muffins jag tror Lilleman gjorde av med mycket energi och behövde lite påfyllning.
Sedan gick vi hem. Dennis ville pyssla och måla han målade en bil för första gången.
skrev sol och ritade en gul sol.
Sedan gjorde han 2 sidor i sin pysselbok med abc.
 
Hunnit med lite städning idag dammsugit och torkat golv.
 
Önskar nu alla en fin söndagskväll
 
 
dans - funkykidz - kyrkogården
11
Madeliene

sv: tack detsamma sötis! :) kram

ullie

ja vännen ett år av stor sorg så säger man ju alltid. såren läker lite o bleknar men försvinner aldrig.

nu blir ni bara starkare o starkare. såg ut atthan hade mysigt på dansen :)

anna

<3 tänker på er. Ett år går fort men förstår att saknaden är stor. Min vän förlorade sin dotter i en olycka för 3 år sedan och hon tycker att saknaden blir jobbigare för varje år, sådant är säkert olika. Kramar till dig och fina Dennis. Kram

Sara

Så fint skrivet och massa styrkekramar till er ! Jag tror han finns med er hela tiden :)

Kram

Susan

Ni har det så fint, du och din goe son. Ni kan verkligen leva positivt mitt i det sorgliga och tar vara på livet och allt det, trots allt har att ge.
Ni är en förebild för alla små familjer <3 <3 och snart blir ni tre <3

Kraaam på er!

Therese Bjärstig

Lät som en mysig stund, ni delar något unikt och har nog ett band som andra kanske inte kan förstå, tycker det är så fint det du skriver <3

Robex Lundgren

finna bilder

Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Oj, jag såg ditt inlägg på starsidan men övervägde en stund och lät bli att gå in då jag visste att tårarna skulle komma. Så kommer jag in på min blogg och så hade Du kommenterat... Så nu fick alltså tårarna komma.

Jag beklagar verkligen sorgen!

Ett "tips" är att gå dit kvällstid på allhelgona då det tänds Massor utav ljus!

ullie

ja mysigt att du va på första sidan .<3
hoppas ni får en fin tisdag vännen kram kram

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag kan inte förstå att det redan gått ett år, men jag beundrar din styrka, som trots allt har lyckats kämpa framåt♥

Clin

Tiden går verkligen jättesnabbt!!
Samtidigt som den sniglar sig fram. Speciellt när det är något man saknar/längtar till.

Nu blir det en kopp kaffe framför tvn innan sängen. Hoppas du har haft en underbar dag
kram