Rosa bandet bakelse

När Dennis slutat förskolan handlade vi och gick på bageriet och åt rosa bandet bakelser.  
Nu ska jag påbörja dagensmiddag lövbiff potatisgratäng och persiljesmör.
Blir en helt ok onsdag


13
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

men så gott:) Både med bakelse och maten du ska laga mums.

livet med Asperger och kronisk smärta

nu blev jag sugen på bakelse:P

Ida - Hon som föddes med LKG

Ha en bra kväll :)

Erika

Mm vad gott :)

Comsi comsa

Så gott det ser ut... ♥

Emma

Hej,
Emellanåt mår jag med dåligt pga lågt blodtryck, så jag får ibland blodtrivsfall och blir yr o illamående, men som tur är varar de inte så länge.

har även börjat få ont i benet (känns som "propp" eller hur man ska beskriva, men tror inte de är ngt farligt.

Lite ryggont har jag med, magen var med lite liten för sin vecka, annars mår vi bra:)

Hoppas de är bra med er:)
super fin bild på Dennis:)

Anna

Åh va mysigt :)

anna

vilka söta bakelser :) sen går väl säkert en slant till rosa bandet också :) kram

Åsa

Smaskens :)

fashion

Gott! :D

Geddfish

Jag har nog aldrig sett så mycket Rosa Bandet i allt möjligt som i år. Inte i mat iaf. Men det är bra.
Så söt bakelsen var!
Kram ♥

Mamma

Åhh så sugen jag blev på en sådan bakelse, måste kolla om dom har dom i morgon .Puss o kram.

Annika Soulcityguide

Mums!
Ha en fin söndag, kram