En mamma rörd till tårar & en lycklig son tack till Swedbank i Västerhaninge

Idag ville Dennis gå till kyrkogården efter att vi ätit frukost på bageri Paus. Då han saknade sin pappa enormt mycket.
Självklart ska vi göra det Dennis.
Efter att vi fikat gick vi in på Interflora så vi kunde köpa en blomma. Dennis ville ha en orange Gerbera.
Men jag sa nej, denna gången tar vi en ros så får du välja färgen. Dennis valde en cerise rosa/lila ros och vi gick till kassan och betalade.
 
Sedan kom jag på att jag snabbt behövde ordna ett bank ärende innan vi gick till kyrkogården
så vi gick in på Swedbank i Västerhaninge.
En kund före oss, så vi slog oss ner i soffan och väntade, Dennis sa mamma jag ville ha den där orange blomman .
Och jag såg att tårarna kom på lill killen, jag sa nästa gång får du ta 2 sådana det lovar jag. Men pappa kommer tycka om denna ros jätte mycket.
OKI mamma svarade Dennis men glöm inte det nästa gång.
 
Jaha då var det min tur och jag fixade med mitt bankärende, medans Dennis då stod bakom mig.
Och en kvinna på banken som jobbade där sa åh vilken fin ros du har.
Dennis berättade att han skulle gå till kyrkogården när mamma var klar och ge den till sin pappa som var i himlen.
så pratade dom lite och tittade på en bukett som stod där på bordet i väntrummet.
Hon sa det är många fina färger i den.
Ja den är jätte fin sa Dennis och färgglad.
Då frågan hon min lilla son , vill du ha den buketten och ge till din pappa på kyrkogården.
Dennis blev super glad för det var en hel bukett med gerbera i massa olika färger och även orange som han önskat i blomsteraffären 10min tidigare..
Hon tog med Dennis och gick och slog in buketten tillsammans med Dennis ros.
Jag var både i chock av hennes godhet, det värmde ett redan brustet hjärta.
Detta gjorde faktist hela vår dag.
Tänk att det finns så fina människor som du. Jag han bara ge dig en kraaaam. och Dennis sa tack.
 
Du bör veta att människor med den godhet och snällhet är värd så otroligt mycket.
Du värmde mig och gjorde min sons dag.
så otroligt fint.
 
Tack du underbara som arbetade på SWEDBANK I VÄSTERHANINGE människor som du är guldvärda.
 
 
 
Kärlek. - Västerhaninge centrum - cancer - fuck cancer - swedbank
19
Cajsa Lindahl

tack detsamma sötnos!

Julia Müller-Sandvik

Jag förstår att det gjorde er dag, en så otroligt fin gåva av en total främling!

livet med Asperger och kronisk smärta

så fint

NICOLE

Nä gud vad fint!! Blev lite tårögd här, åh så fint gjort!

Sara

Blir alldeles varm i hjärtat när jag läste detta.
Medmänsklighet.
Fina medmänniska

Clin

Vilken underbar dag, trotts saknaden och smärtan.
Men så fint gjort av henne på banken :D

Hoppas du haft en bra dag och resten av veckan blir toppen också.
kraaam

Flisan

sv: ja det tkr jag att du ska göra hehe :P

NICOLE

sv eller hur, helt fantastiskt :) Det kommer ni alla tre leva länge på! kram

GeddFish

Gulle värld! Det ena undret efter det andra har visat sig idag. Jag tror att änglarna är med oss idag! Jag har rönt så mycket kärlek just idag.
Det du ger ut - får du tillbaka ♥
Fint och kärleksfullt gjort av damen på Swedbank, hon handlade med hjärtat ♥ Kraaaam ♥ extra till Dennis ♥

Kaisa

Jag rös till, det var ett tecken, det kan bara inte vara en tillfällighet. Wow!!!

Kram ❤️

djungelmatte

Wow vilken omtanke

Julia Müller-Sandvik

´sv: Förstår jag det :)

ebba:):)

Hej! Just nu pågår en tävling på min blogg där du kan vinna en selfie-fjärrkontroll till mobilen + en popcornmaskin. Delta du med! Kram :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilken godhjärtad person. Jag trodde inte det fanns sådan längre, men se, det gör det. Man blir tårögd av att läsa detta.

kram

Susanna Maria J

Nä gud så fint!! :D <3

Susan

Åhhhh så underbart!
Jag ryser av välbehag när jag läser detta. Jag hoppas hoppas att denna goda kvinna får mycket gott i livet så hon får näring att fortsätta på sin fantastiska väg.

Kraaaam på er

Annie

Nä men vad fint gjort!

Kristina på Swedbank

Tack för dina fina ord. De värmer! Privilegiet var mitt, att få träffa din underbara son Dennis gjorde min dag! Tack för kramen och hälsa Dennis💖

anna

wow, otroligt att det finns så underbara människor, blir helt tårögd. Kram