En rolig söndag med dans & lek

Söndag vilket betyder dans för Dennis och en väntan för lilla mamma. Men det gör man så gärna när man vet att dom små har så roligt.
Dennis fick beröm av dansfröken idag. Vilket alltid är kul att höra att det går bra för ens barn.
 
Efteråt gick vi till Paus Bageri med Dennis kompis och hans mamma och pappa.
Det var gott med lite söndagsfika.
 
Sedan lekte dom ute en stund innan jag frågade om jag kunde ta med dom båda hem till oss. Och det gick bra.
Duktiga killar höll handen i trafiken hela vägen hem. Och hemma lekte dom jätte fint tillsammans och avslutade med att titta på Alfons Åberg och äta piggelin tillsammans.
 
Så roligt med nya bekantskaper både för mig och Dennis. det är en bra sak med att vara förälder att man får så lätt kontakt med andra.
 
Nu ska jag avsluta med att laga en god söndagsmiddag till mig och Dennis börjar faktist höra magen kurra.
 
 
 
 
barn - dans - funkykidz - lek & bus
12
mamma

Ja vad roligt att fått leka med kompisen och varit på dans.

jossan

Va kul! :)

sv: Åh tack detsamma :) Även fast jag har jobbat hela helgen och idag :)

ullie

åhh men så mysigt .. hoppas ni haft en fin helg kram

Therese Bjärstig

Lät som en toppen söndag, och vänner är ju toppen - kan man aldrig få för många av <3

louise mamma till Hugo

Härlig dag. Mysigt med dans och att ta med sin vän hem för en lekstund =)

Ja det är skönt med bara 3, ja hade vi haft hus hade det varit fler. Tidigare år har ju syskon och föräldrar också varit med men i år ville sonen ha utan föräldrar.

Hoppas ni får en bra start på veckan

Kraaam

anna

vilken härlig dag. Hoppas att du får en bra start på denna nya vecka. Kram

Marika

Sv: Ja det är ju gott när man får saker gratis :)

Liborius

kul:)

Annika

Så kul att han tycker det är roligt att dansa. Och du har rätt, det är lätt att få kontakt med folk när man har barn. Hoppas ni får en fin kväll.Kram Annika

Annika

Så kul att han tycker det är roligt att dansa. Och du har rätt, det är lätt att få kontakt med folk när man har barn. Hoppas ni får en fin kväll.Kram Annika

KassandraPalma

åh, en sådan matta hade jag också förr !

Annika Soulcityguide

Önskar er en fin vecka!
Kram