Lördag & Barnkalas

Denna helg blev också fullbokad. Idag var det dags för Dennis att gå på barnkalas hos sin kompis på förskolan.
Jag tycker det är så mysigt att vi föräldrar också bjuds in. Många lämnar & går, men här får vi chansen att umgås tillsammans och mysa vi mammor... Det är inte varje dag man kan sitta & fika och umgås utan att behöva tänka på så mycket annat.
Jag vet en liten Dennis som längtar till sitt kalas i december.
 

Att vi fortfarande har fint väder och en härlig värme gjorde att barnen sprang ut för att ha vattenkrig
 
 
 
 
barnkalas - kalas - pirat kalas
14
jossan

Va kul med barnkalas :D

sv: Ja gör det, kan jag rekomendera verkligen! Man märker skillnad på håret direkt tycker jag :)

Susan

Visst är det klokt att ha ett fikahörn till föräldrarna!
På min barnkalastid kunde jag tycka att det var ganska tufft att hålla en stor barngrupp (med en hel del ganska okända barn) på rätt köl i timmarna två :)

Kraaam

Åsa

Att umgås en stund är ju kul, kram

GeddFish

Det var ju en toppenidé! Med mammor mé!
Jag vet bara en gång som jag haft hjälp av ett något äldre syskon till en barnkalasdeltagare, och det var guld värt.
Ni hade tur med vädret, inte fy skam!
Kram ♥

fashion

Härliga bilder! :D

louise mamma till Hugo

Ser ut som ett riktigt härligt kalas. Ja roligt när föräldrar också kan vara med. Brukar ha det så här med, fast i år vill sonen ha kalas som en stor kille. Vilket innebär inga föräldrar alls. Tur är att han bara vill bjuda 3 kompisar...

Härligt med så bra väder hos er, här är det tvärt om.

Kramar

Sara

Så otroligt underbart med kalas, längtar tills min dotter får ha ett eget kalas med vänner, hon är ju inte många månader gammal så dröjer nog några år ;)

KassandraPalma

åh så kul med kalas!

clin

Så mysigt att även föräldrarna fick vara med. Är inte ofta tycker jag.
Hoppas ni får en skön söndag. Kram

Therese Bjärstig

Alltid mysigt och skoj att gå på kalas! Å nu får vi snart reda på om det blir regeringsskifte eller ej... spännande!

Sabina - ung mamma

SVAR; Skönt! :) vi hade det hur mysigt som helst på Kreta. Hann bara hem så bokade jag en ny resa, nu tsm med barnen, till rhodos - kom ganska precis hem därifrån :)

anna

Vad kul med kalas. Kram

Mamma

Härliga bilder ,med glada barn.

MY VESTLUND '

men så härliga bilder! :)