Mamma lyx i port73

Efter att ha lämnat Dennis på förskolan tänkte jag unna mig lite mamma lyx .
Jag åkte till Mimi Nails i port73 i Haninge och fixade naglarna, där har jag gått i några år nu och är jätte nöjd..
Dessutom väldigt glad och tacksam att vara er bloggare.
Alltid lika bra service där och jätte trevliga.
 
Ibland behöver man lite lyx i vardagen.
Så efteråt åt jag en god lunch innan jag hämtade sonen.
 
Så här blev dagens resultat
 
 
 
 
Mimi nails - din salong för naglar - haninge - miminails.se - naglar - port73
27
Stickan!

Åh, så fint :-)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snyggt! Klart du ska unna dig lite lyx.

Emelie

Snyggt! :D

Nina

Vad snyggt det blev! Man ska verkligen ha lyx i vardagen =)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag tycker man ska lyxa till det så ofta man kan, även om det bara handlar om småsaker.

Annika Soulcityguide

Härligt att få fixat naglarna :)
Kram

Daniella 🌙

coolt med grönt!

Mamma

Ja det är du värd, helt rätt.

GeddFish

Jag lyxar ju också mina naglar! Just nu har jag fransk manikyr, men jag har haft alla möjliga färger och kombinationer, jättekul ju! Det är du värd, och jag brukar säga, det är jag värd, jag Gerd.
Kram♥

F E L I C I A

riktigt fint!
Tyvärr kan jag inte ha långa naglar :/

Clin

Så fina =) Hundra år sen jag fixade mina naglar.
Måste nog ta och göra det en dag ;) Man känner sig så mycket finare med snygga naglar.

Hoppas du haft en bra dag. Kraam

frida

åtack så mycket för peppen! <3

maria

Jätte fina naglar! Alltid skönt med lite egen lyx!:)

Maria - mamma och gravid ♥

vad roligt jag bor i Haninge :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jag var tvungen att åka och hämta ut ett paket och handla. Nu är jag typ halvsovandes i soffan. Att så lite kan göra en helt slut.

Alice

Helfina naglar!

Therese Bjärstig

Snyggt! Närmare jul tänker jag unna mig naglar jag med :-)

Åsa

Fina naglar.

Så härlig personal på banken som gav D blommorna.

Kram

Susan

Jättesnyggt!

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Supersnyggt. Nu blev jag sugen på att fixa mina.

F E L I C I A

sv: Absolut, men jag är så fruktansvärt högerhänt, så jag kan inte måla med vänsterhanden :p

Clin

ja men precis. Man känner sig ändå fin =) Och så snyggt med färg. Inte bara det vita som man alltid väljer!!
Igår var jag så trött så jag orkade verkligen inte sitta vid datorn på kvällen. Slötittade på Big brother och Paradise hotel. Fattar inte varför man ser det. Så pinsamt!!
kraam

Sara

Så otroligt snygga naglar :)

Alice

sv: ja min kväll var bra, själv?

Johana Duggin

snygga!;)

Ninni - Vimsiga mamman

sv. men fy, vart det så illa? Jag hoppas jag slipper kryckor.. jag har som mest problem då jag ska resa mig från tex stol/soffa/säng, måste liksom "få igång" ryggen innan jag kan gå.. ser lite ut som om man skitit ner sig när jag tar dem första stegen kan ja tänka mig.. läkare på måndag och sedan får vi se :(

Alexandra

Så fina, vill också!! XD