Tårta & Trevligt besök

Igår började Dennis i en dans skola "Funky Kidz" han tyckte det var jätte roligt.
Bara att rekomendera för alla kidz som gillar att dansa. Nu har vi fullspäckat 10 söndagar framöver till att börja med. För mig är det viktigt att Dennis får syssla med någon aktivitet han tycker om alla fall en dag i veckan.
 
Idag blev jag kontaktad om att Dennis kunde få börja i förskoleklass fast terminen redan startat... men nej då skulle han alltså börja riktiga skolan när han är 5år och 8månader.
alltså nästa höst nej det är för tidigt.
Han älskar sin förskola nu han kommer ändå vara bland dom yngsta nästa år när han börjar förskoleklass efter sommaren.
Han är ju bara 4år nu nej minst 1år kvar på vanliga förskolan.
Men jag fick behålla min plats och hoppas på tur för skolan är väldigt liten och är montessorie skola vilket vore toppen. Föräldra kooperativt så man är liksom med i själva styrelsen och ett + att det är små klasser.
 
Idag var jag vid kontoret hos HSB tänker inte skriva mer om det bara att jag håller tummarna nu.
 
Sedan kom min mamma och mormor på besök för att fira mig lite i efterskott, så vi bjöd på tårta och kaffe.
Nu ska här lagas middag ikväll kommer en tjejkompis över för lite kaffe och tjejprat.
 
 
 
 
 
 
Frukttårta - tårta
25
KassandraPalma

åh vilken god tårta!

bexollila

sv : så lite så, ja blommor är mycket vackert :) ja de är bra med mig, hur är det själv? gott med tårta !

Aina Strand

Den där tårtan ser riktigt god ut :)

Kaisa

Herregud så tidigt de ville ha in honom i skolan. Tårtan ser otroligt saftig och god ut, jag blev riktigt sugen.... :)

Kram ❤️

bexollila

jasså, kanske sova lite tidigt idag då :)`?

Jolin Berg

Ser riktigt gott ut :)

bexollila

ne det blir inte ofta som man tänkt sig det där med att gå och lägga sig i tid.

Sara

Åh vilken god tårta :)

Ha en underbar måndagskväll :)

Life of Johanna

Det där såg smarrigt ut.

Ja tumör är ett ord som aldrig klinga bra i varken mun eller öron, man tänker genast på hemska saker... :( Men denna är godartad, vilket känns skönt :)

Susan

Det tycker jag var väldigt klokt!
Låt Dennis vänta och bara vara barn, tids nog börjar ju allvaret.
Vilken smarrig tårta!
Håller HSB-tummar!!
Kraaaam

Åsa

Grattis i efterskott fina Du
Tårtan ser god ut :)
Tror Du väljer rätt, Dennis känns för liten att börja riktiga skolan, låt honom leka å bara vara ett år till.
Elin dansar Zumba som Du vet, jättekul tycker hon.
Ha en fin fortsättning på måndagen, kram

Clin

Så gott det såg ut =)
Alltid trevligt med besök.
Hoppas din dag har varit bra och att veckan blir det också
kram

anna

Nej, det blir nog lite väl tidigt. Tycker att ni gör rätt i att vänta lite till. Hoppas att du och din vän får en trevlig kväll. Vilken smarrig tårta. Kram

GeddFish

Den tårtan gick inte av för hackor! Jag som inte gillar sött och godis, kunde gott tänka mig denna fräscha och saftiga tårta, toppen!
Nattakramen ♥

Clin

Jag känner mig lite piggare i kroppen idag. Tror jag är så trött så kroppen lurar mig lite. Ska till läkaren i morgon ( i ett annat ärende) och ska be han ta en massa prover. I med jag är GBP opad.
Hoppas du får en bra dag
kraam

Maria

vad god tårtan såg ut :)

Angus

Mm smarrigt!

Emelie

Vad gott med tårta!

Em

Åh vilken god tårta!

fashion

Gott! :)

Therese Bjärstig

Kul med dans, här går min äldsta på barnzumba :-)

KassandraPalma

är nästan beroende av tårtor haha

Amanda Jona [SPONTAN]

Mums!

✫ Fru Eriksson

Så fin Tårta & säkert sådär ljuvligt gotti :)

MY VESTLUND '

MUMS!!!!