Underbara Dennis

När jag vaknade imorse gav jag Dennis frukost sen kom mamma och tog honom till förskolan så att jag kunde vila.
Det var skönt men under dagen har jag känt mig lite sliten kanske är det mitt perfekta järnvärde som gått ner?
barnmorskan sa ju nästa gång har det nog fallit i botten alla fall.  Men med Dennis var värdena perfekta och det är lite konstigt i och med min magsjukdom men jag äter bra kost.
 
Vid 2 tiden hämtade jag hem min lilla kille han har alltid så mycket att berätta efter förskolans slut.
Idag handlade vi ihop och Dennis drar sin lilla vagn i affären och plockar ihop det jag ber om. Medan jag betalar plockar han allt i påsen.
När vi kom hem lagade jag korvstroganoff med ris vilket Dennis älskade medan han lekte.
Sedan lekte vi ute i parken en stund innan vi gick in för då var han hungrig igen smörgås och mjölk..
Sedan var det dags för hårtvätt, nagelklippning och skumbad.
Sedan blev det kvällssaga och nattstund i sängen. ja han är för go denna lilla kille...
Finner bara glädje att ha honom varje dag.
 
 
 
 
 
parklek - skumbad
22
GeddFish

Så fina kort på Dennis! Ja, han är rädd om sin mamma, som han älskar över allt. En härlig 4-åring. Kram! ♥

Sara

Vilka fina bilder, gillar filtret på bilderna :)

Petra

Hoppas du får må bättre snart ,fina bilder :)kram

mamma mindy

God förmiddag snäckan.SÅ fina bilder på din lilla goding..Hoppas att du får en fin onsdag och allt är bra med ddig..kram kram

Maria

fina killen! :)

Emelie

Vilken sötnos! :)

Clin

Vilken duktig kille´du har =)
Idag är jag rent slut och ska göra en kopp te och krypa upp i soffan nu.
kram

KassandraPalma

han är så fin såå!

Susan

Underbara unge!
Jag förstår att ditt hjärta brinner för denne lille godisprins <3

Hoppas du snart känner dig piggare! I vilken vecka är du nu?

Kraaam

Fröken M

Han är en riktig liten sötnos !!
Jag hoppas ni får en mysig dag :)
Kram

anna

Fina Dennis :) Hoppas att värderna går upp så att du blir piggare. Kram

mamma mindy

God förmiddag vännen..Hoppas att allt är bra med dig denna förmiddag..Här är det bra..barnan är i förskolan till 14 så jag slappar bara..i dag fixas kortet med min kusin som är ägaren där.._:) ska bli skönt att komma i gång med lita tärning...kommer knappt betala något för mitt kort så det är ännu bättre..så skoj med inredning till Dennis..finns så mycket fint att köpa till de små.Ha en fin dag..kram kram

joicio.blogg.se

vilken söt pojk du har !

Therese Bjärstig

Så fina bilder <3 Önskar dig en fin torsdag! KRAM

Åsa

Finfina Dennis sån tur Du har honom <3 kram

Angelica

Vad fin han är. Kommer blir alla tjejers favorit när han blir äldre, om han inte redan är det :) Känner du med att hösten är på ingång? Mysigt.. Bladen skiftar färg och man tänder levande ljus :)

MATILDA

fina bilder :)

KassandraPalma

sv: tack själv fina du!

ljuvligafyra.blogg.se

Mysigt med ett ordentligt skumbad för honom :)

fashion

Hoppas att duu har en bra dag! :)

Annika Soulcityguide

Så fina bilder! <3
Kram

Villa Freja

Så söt. Förstår din glädje. Kram.