Vi hade hela biosalongen för oss själva

Idag överraskade jag lill prinsen med bio besök. Vi kollade trailern till flygplan 2 räddningstjänsten och den ville Dennis se.
Så vi tog tåget mot stan och gick på bio. När hon släppte in oss sa hon att vi hade hela salongen för oss själva.
Åh sådan lyx tänkte jag och så kändes det faktist.
Så mysigt att vara bara jag och Dennis och ha hela salongen för oss själva Dennis tyckte det var super coolt.
Filmen var spännande och bra och var verkligen bra gjord. Även fast det var från 7år så passade den Dennis utmärkt. Han hade inga problem alls att hänga med. och den får ju ses av mindre barn i föräldrars sällskap.
Vi gottade oss med cola, hot snacks och rosa sockervadd
 
 
När vi kom hem beslutade vi oss för att gå ut och äta och så blev det.
Men nu är vi hemma och ska fixa oss inför morgondagen för då börjar förskolan igen.
Ha en fin måndagskväll mina vänner.
 

Jag åt en god pasta Maffioso
 
 
 
 
 
 
 
Bio - biobesök - biograf - flygplan 2 - flygplan 2 räddningstjänsten - sf södra
18
Åsa

Coolt att Ni blev helt själva :)
Filmen såg jag å Elin på bio för några veckor sedan.

Magbild?

Kram, kram

Åsa

På Instagram heter jag naltabblovers ifall Du vill vi ska följas... Kram

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

fashion

gott :D

Therese Bjärstig

Läckert! Å jag förstår känslan, vi hade ett lekland en gång helt för oss själva, barnen var överlyckliga!

Stina

Gud så söt han är Dennis!

mamma mindy

God morgon snäckan.sÅ söta bilder på din stor påg..så skoj med bio o ha salongen helt själva--hihii...på söndag ska min man o barnen o barnens farfar på bio så då passar jag på att träna den tiden..hihih...
hoppas att allt är bra och du får en fin tisdag framför dig..kram kram

Marika

Sv: Javisst :) Åh gott med thaimat!

MATILDA

vad nice och så gott! :D

jossan

Oj så gott det såg ut - sista bilden :D

sv: Ja det är mysigt :) Tack detsamma!

Emma

Sådan lyx:) Roligt när man kan lyxa till det ibland:)

KassandraPalma

sv: har försökt se på Idol men tycker det är så himla tråkigt...

mysigt med bio

anna

wow, vilken lyx. Förstår att ni hade riktigt mysigt. Kram

Susan

Vilken pampig känsla!
En hel biograf för bara Er :)

Kraaaam

Clin

Så mysigt ni verkar ha det alltid =) En underbar mamma!!

Idag händer det inte mycket här hemma då jag är sjuk ;(
Hoppas ni får en underbar kväll.
kram

Jennifer G Sassi

Åh ser otroligt gott ut!!
Jag behöver gärna ditt råd. Jag vill resa nu på höstlovet och vill gärna köpa biljetter så fort som möjligt men det finns ett problem! Jag har två länder att välja mellan och vet inte riktigt vilken jag ska ta! Vilket land skulle du ha tagit ifall det var du? Ditt svar betyder mycket. Trevlig fortsättning!
Kram :)

Annika Soulcityguide

Mysigt <3
Kram

jossan


sv: Åh tack, gullig du är!:)