Sponsrad video FULL OF DIVERSITY - FULL OF LIFESTYLES - FULL OF ENERGY - FULL OF ISLANDS

I vår vardag fyller vi ofta våra liv med dagar. Men för att vara lyckliga behöver vi fylla våra dagar med liv.
Detta håller jag helt klart med om.
 
Alla människor behöver mer av det goda i livet som god mat, vackra landskap, en avslappnande miljö och trevliga människor. I dom stunder mår vi som bäst.
När jag reser, samlar intryck, så bygger jag upp en härlig minnesbank - jag älskar livet.
I Kroatien finner du allt detta. Kroatien är fyllt av upplevelser, vackra platser och medelhavets mångskiftande livsstil. du får inspiration och härliga stunder här.
Kroatien är ett land med massor av energi som fyller upp ditt liv till max.
 
 
 
Har du vart där?
Jag skulle inte ha något emot att åka dit.
Aldrig vart i Kroatien men hört att det är väldigt fint där och en vacker dag hoppas jag ta mig dit med familjen.
 
Har du något favorit resmål?
Vi brukar försöka åka minst en gång per år.
Förra året tog vi oss till Turkiet och Grekland och utan tvekan är Grekland ett av våra favorit platser att resa till.
 
Visst är det så att vi människor mår bra av att se nya platser, berika vårt liv med nya minnen och nya vänskaper.
 
Jag skulle gärna sätta mig på ett plan till Kroatien nu... sol och värme.
Men jag stannar nog i Sverige ett par månader till.
Som det ser ut nu åker vi på semester i maj månad men vem vet vad som händer?.
 
Kroatien är alla fall för mig en outforskad pärla jag någon gång ska besöka.
Min man har vart där i Kirk 2013 och gillade stället så vi får ta oss en resa med barnen dit.
vattnet var kristall klart och så fint.
 
Tipsa gärna om ert favorit resemål? alltid kul med tips
 
Sponsrat inlägg
 
 
kroatien