En uppdatering

Nu har det gått några dagar sedan jag skrev men ni är lika ivriga med att kika in här - vilket är härligt.
Livet som mamma till 2 ger en kanske inte lika mycket tid... En bebis och en 5åring tar all tid och det vill jag verkligen ge dom. så bloggen går lite på sparlåga emellanåt.  Familjen först som man säger.
 
Vad har hänt här då? Inte så mycket sedan sist.
 
Hade en underbar alla hjärtans dag med mina 3 små älsklingar. Vi åt middag på en mysig restaurang på söder.
Veckan som kommer verkar mest bjuda på BVC besök förhoppningsvis något besök på gymmet medans Lilleman är på förskolan. Imorgon återgår Dennis till förskolan då alla vattkoppor torkat ut - vilken tur han drabbades så lindrigt. Tommys föräldrar och bror kommer och hälsar på fredag till tisdag och Dennis har återigen börjat dansa.
Så det blir nog en trevlig vecka detta.
 
Angelina på alla hjärtans dag i kläder från gudmor Caroline
Jag och vår stora Dennis
 




 
5
åsa i åsele

Fina kläder på lilltjejjan <3

Fin bild på Dig & Dennis.

kram

Geddfish

Så fort det går, Angelina så stor redan! Dennis är ju sen länge store killen!
Så fina foton. Ha det bäst, god natt och kram Gerd

anna

Jätte fina bilder :) Ta hand om er <3 kram

Annika Soulcityguide

Så fina bilder :)
Kram

Susan

Tack <3
Så blev jag sådär varm i hjärtat igen!
Du presenterar den där bästa världen. Och den är på RIKTIGT <3

Kraaam