Lycklig

Ja dom orden beskriver precis hur jag känner mig. Tacksam kan vara ord nr 2.
Glad över min fina lilla familj och all kärlek runt oss.
Just nu är svärföräldrarna på besök i sthlm för att träffa oss och se det nya lilla miraklet.
Dennis & Angelina fick massor av fina presenter & kläder från hela Tommys familj.
Så glad dom inte heller gör någon skillnad på våra små. Ju fler som älskar barnen ju bättre för dom.
Nu börjar även Dennis sportlov så nästa vecka blir det massa kul och bus för våra små.
Veckan efter väntar besök i Säffle för mig och barnen och jag vet att så många där är nyfikna på den lilla och välkomnar även henne i familjen.
 
Nu ska vi ta kvälls mys här hemma men bjuder er på dagens skörd av bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
8
Comsi Comsa


Härligt att se lyckan omsluta er. :-)

Jättefina bilder.

Kramen ♥

GeddFish

underbart, förstår er lycka och tacksamhet, ja det gör jag. Kärlek. Kram. Gerd

åsa i åsele

Glad för Din/Er skull, Du är värd all lycka.
Fina bilder <3
kram

Susan

Åhhh Fantastiska bilder så fulla av kärlek!
Kloka Goda människor gör aldrig någon skillnad på barn och barn. Men jag förstår så väl vad du menar! Jag har upplevt det i min yttre umgängeskrets. Småaktigt och rent ut sagt riktigt LÅGT!

Kraaam

Annika Soulcityguide

Mysigt <3
Kram

Aaa

Härliga bilder fulla med kärlek. En trevlig blogg i övrigt också!

petra

Så söta de små tillsammans och vilken lycka det är du väl värd:)stor kram

anna

Vad härligt att bägge barnen blir lika behandlade, så har vi också alltid haft det och det känns så bra. Roligt med sportlov, vårt är precis slut. Kram