Angelinas dop i text & Bilder

Igår döptes våran lilla Angelina Yasmine i Västerhaninge kyrka.
Dopet var väldigt fint och vi fick dela detta med våran underbara familj och våra fantastiska vänner.
Dagen blev mer än vi någonsin kunnat önska.
En stolt storebror fick ringa i kyrkklockorna och hälla upp dopvattnet.
En av mina närmsta vänner sjöng sång till friheten.
2 av mina närmsta vänner blev även Angelinas gudföräldrar tack Emelie och Caroline, ni är perfekta för detta.
Min mormor hade bakat fantastiska smörgåstårtor.
Paus bageri stod för den vackra doptårtan som var mycket uppskattad och inte minst väldigt god.
Fina sommar dop psalmer sjöng vi och inte minst hade vi äran att få en väldigt bra präst.
Tack Carina för en fantastisk dop ceremoni och tack till alla som gjorde Angelinas dag så speciel
 
Kärlek till er alla
 
 
 
 
 
 
 
 
Min vän sjunger till Angelina
Kärlek. - angelinas dop - dop - dopsång
8
åsa i åsele

Ååå så fin tårta :)
Så fina bilder.
<3

Malin

Tack för jag fick dela er dag, du glömde säga vi hade perfekt soligt väder ända till det var dags att åka hem då kom molnen :)

Geddfish

Så fina ni var allihopa, gick i rosa genomgående, snyggt.
Kram!

anna

Vilka vackra foton, förstår att det måste ha varit en fantastisk dag <3 Kram

MADDISENJ.SE

Så fint och vilken fantastisk tårta!

Susanna - livet i norska skärgården. tvåbarnsmamma. husbygge.

Vilken fantastisk tårta :D Fin familj du har! <3

homehopedreams

Åh vilka fina foton och vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Och tårtan, gud vad fin!
Kram! :)