Shopping i Kista

Idag blev det en dejt med Emilia och Caroline i Kista Galleria.
Älsklingen och Dennis skulle åka till Eriksdalsbadet och bada så då passade det perfekt med en liten tjejträff.
Det blev shopping på Jackie för min del där jag köpte en ny plånbok från MK.
Sedan blev det shopping till dom små på Next där dom har billiga men väldigt söta bebis/barn kläder.
 
Vi lunchade och myste runt i centrum.
 
Köpte med mig chokladpraliner och jordgubbar hem så det lär nog bli lite mys med mannen när barnen somnat.
 
 
 
 
 
Shopping
10
Angus

titta va mys!

mamma mindy

God kväll snäckan..Så fina bilder som vanligen på dig..Du strålar av glädje om dig :) Härligt att se :) kram kram

mamma mindy

God kväll snäckan..Så fina bilder som vanligen på dig..Du strålar av glädje om dig :) Härligt att se :) kram kram

Anna

Jätte fina bilder. Fad mysigt ni har det tillsammans. Hoppas att du får en fin dag, vi ska åka och bada. Kram

MALIN

Kul med lite shopping - det är aldrig fel!

petra

Så fin du är :) ser ut att må toppen kram

Vanessa andersson

vad mysigt :D

mamma mindy

Godmorgon gumman..Här är allt bra i sommar värmen.4 veckors ledigt är så skönt...Brände dok min rygg i går..men så är det allt varje år..
Ha en fin start på dagen fina du..i allt trassel så är livet så undebrart som det bara kan vara..Storm trivs med min :) kram kram

Caroline Blomberg

Men åh va härligt det ser ut!

Emmelie - ensamstående mamma till Ebba och Hugo

Men vilket härligt mamma-gäng att umgås med <3