Mysig dag på öppna förskolan Tabor

Vilken mysig och full laddad dag här hemma i Säffle.
Började med en tur på öppna förskolan med Dennis , där han gick när vi bodde i Säffle.
Så kul att träffa alla Dennis fröknar och våra vänner.
 
Sedan far vi vidare på några fika besök, hos Dennis farmor bland annat och sedan var vi uppe på gården igen och var inne hos en granne där det blev kram kalas igen saknar verkligen mina goa grannar Lisbeth & Tommy, Ulrika och Leif mfl.
Många kramar runt om på stan har det också blivit. Det är så himla kul med alla som saknat en , och tänker på en.
 
På kvällen blev det tacos buffe på hotellet.
 
Nu blir det snart sängen för jag är så trött, och ska ju orka med morgon dagen också.
 
Dagens bilder
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6
Petra Olsson

Så mysigt för er,stor kram

Geddfish

Åh, så mysiga bilder, vad kul för er att återigen träffas och hålla kontakten. Så fina barn, speciellt förtjust är jag i det tjejiga hårbandet, har aldrig sett förut, men så fint och sött!
Nu får du vara med och hålla tummarna på torsdag då jag donerar till min dotter!
Stor varm kram, Gerd

Svar: håller alla tummar min vän... missar en del när jag inte är aktiv tyvärr kraaam
Yasmine mamma till Dennis och Angelina

anna

Vilka härliga bilder. Underbart att ni har det så bra. Kram

louise mamma till Hugo

Verkar som om ni har haft det härligt i Säffle =)
Hoppas att ni kommer få en lika bra helg som vi.
Kram

ullie

underbara bilder vännen !! verkar som ni hade jätte mysigt
Ha en fin start på veckan stor kram snart väntar sängen här trött så in i bomben idag <3

countrylivingintheciity.blogg.se

Så skönt att du får känna dej så älskad <3 Och så stor din son och lilltjejen börjar bli.
Ni ser ut att haft det riktigt mysigt!
Kram!